וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פורטלנד מנסה לפתור את סאגת לילארד עד פתיחת מחנה האימונים"

עודכן לאחרונה: 22.9.2023 / 6:32

הטרייד בדרך? בארה"ב טוענים: "נרשמה התקדמות". בילאפס: "הסחת דעת, אי אפשר לשלוט בזה". הרכז: "העונה שעברה - הטובה בקריירה שלי"

"מחוץ לקווים", 21.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

האם דמיאן לילארד יפתח את עונת 2023/24, שתצא לדרך בעוד קצת יותר מחודש, במדי פורטלנד? ימים יגידו. השמועות על טרייד אפשרי דעכו בשבועות האחרונים, ובכל זאת, לפי בריאן ווינדהורסט, "הבלייזרס מנסים לפתור את זה לפני מחנה האימונים. אולי הם יגיעו לשם ואולי לא. כרגע אין ממש תזוזה, אבל כן נרשמה התקדמות מסוימת בשבוע-שבוע וחצי האחרונים. יש ניסיונות לפתור את זה. אני לא חושב שדיים הוא מסוג השחקנים שלא יופיעו למחנה האימונים, או שידרשו לא לשחק אם יישאר".

שמה של שיקגו הוזכר בעבר כמועמדת במירוץ אחר לילארד, אולם לפי דיווחים, פורטלנד לא מוכנה לקבל בחזרה את זאק לאבין, מה שככל הנראה מוריד את האפשרות הזו מהשולחן.

"דיים מדהים בינתיים", התעקש המאמן צ'ונסי בילאפס. "הוא לא שלילי כלפי אף אחד בארגון הזה, מקצוען מההתחלה ועד הסוף. בסופו של דבר זה עסק, אבל אין כרגע לחץ מאף אחד מהצדדים. ברור שזו הסחת דעת, ברור שזה קשה, אבל אני לא יכול לשלוט בזה".

דמיאן לילארד, פורטלנד טרייל בלייזרס. Alika Jenner, GettyImages
איך זה ייגמר? לילארד/GettyImages, Alika Jenner

גם הרכז עצמו שוחח עם התקשורת, אך סירב להתייחס לשמועות והתבטא רק בנוגע לעונה שעברה עליו אשתקד: "אני חושב שהיא היתה הטובה בקריירה שלי. היתה לי תקופה של 35 משחקים עם ממוצעים של בערך 39 נקודות למשחק. הרגשתי שזה לא משנה מה עושים, אני אגיע ל-40 נקודות, ואפילו לא ניסיתי לזרוק יותר מדי. פשוט הייתי בקצב טוב, הייתי בריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully