וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי לא כשיר, יחמיץ את המשחק מול אורלנדו

עודכן לאחרונה: 23.9.2023 / 7:11

הכוכב שנפצע בזמן שהותו עם נבחרת ארגנטינה והוחלף מול טורונטו לא מצליח להתאושש: "הוא יודע טוב מכולם מתי צריך לקחת מנוחה"

צפו בתקציר המשחק ששודר בספורט2: אינטר מיאמי - סינסינטי 3:3 (חצי גמר גביע אמריקאי)/ספורט1

ליאונל מסי אמנם שב לאימוני אינטר מיאמי, אך יפספס את משחקה הקרוב מול אורלנדו מחר (ראשון) משום שהוא עדיין סובל מרקמה צלקתית - פגיעה שהופיעה לראשונה כששהה עם נבחרת ארגנטינה מוקדם יותר החודש. כזכור, הכוכב פתח בהרכב ב-0:4 על טורונטו, אך הוחלף כבר במחצית הראשונה (מה שהביא להתרוקנות האצטדיון). מסי כבש את ה-0:1 החשוב של ארגנטינה על אקוודור לפני כשבועיים, אך למשחק מול בוליביה מספר ימים לאחר מכן לא נכלל בסגל וקיבל מנוחה.

בשבוע שעבר פספס אימון, לראשונה מאז חתם ב-MLS, שותף בכל זאת מול טורונטו - אך סבל מכאבים. "לא דיברתי עם ליאו מאז, אבל הניסיון שלו מאפשר לו לדעת מתי צריך להפסיק ולקחת מנוחה", אמר מאמנו טאטה מרטינו. "בשלב הזה של הקריירה זה ברור מתמיד. כולנו רוצים לראות אותו על הדשא לעוד תקופה ארוכה מאוד, אז טוב שהוא יודע מתי הוא צריך להפסיק. כך היה גם מול אקוודור".

מרטינו הוסיף ואמר: "באימונים לפני טורונטו הוא נראה טוב. אם היה ספק כלשהו, הוא לא היה משחק. אני לא רופא, יש משהו שמפריע לו, לא ממש כואב, אני לא יודע מדוע, כנראה מדובר בצלקות הללו שלא מאפשרות לו לשחק בחופשיות. זה קשה".

יש לציין שלוח המשחקים של מיאמי בהחלט עמוס בקרוב - היא שיחקה שמונה משחקים באוגוסט וארבעה החודש, ובחמשת הימים הקרובים מצפים לה עוד חמישה משחקים. ההצלחות בגביעים השונים נותנים, כך נדמה, את אותותיהם. "ידענו שלהגיע לשלבים המכריעים בגביע הליגה יהיה מחיר", אמר מרטינו, "אבל אסור להתלונן".

שחקן אינטר מיאמי ליאונל מסי. Megan Briggs, GettyImages
רק בריאות. מסי/GettyImages, Megan Briggs

גם ג'ורדי אלבה ייעדר מול אורלנדו, כשסרחיו בוסקטס נמצא בספק. אינטר מיאמי מדורגת במקום במקום ה-13 בטבלה עם 31 נקודות, חמש מ-DC יונייטד התשיעית, במקום ממנו עולים לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully