וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי נפצע והוחלף - והאצטדיון התרוקן. יחמיץ את גמר הגביע?

כוכב אינטר מיאמי יצא בדקה ה-37 מול טורונטו, קבוצתו ניצחה 0:4 אבל מרטינו הדאיג וגם אלבה נפצע. 56 דקות לבריבו, 46 לקינדה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.9/ספורט1

אחרי שנעדר בשבועות האחרונים בעקבות מחויבויות לנבחרת ארגנטינה, ליאו מסי חזר הלילה (בין רביעי לחמישי) לשחק במדי אינטר מיאמי - וסבל מערב מתסכל מבחינתו. הפרעוש פתח בהרכב אבל הוחלף בדקה ה-37 בעקבות פציעה, כשהוא נראה סובל מכאבים. עוד קודם לכן נפצע גם חברו לקבוצה ג'ורדי אלבה, אבל זה לא מנע ממיאמי להביס 0:4 את טורונטו, ולשמור על סיכוי לא רע לעלות לפלייאוף.

מיד אחרי היציאה של מסי מכר הדשא, החלו אוהדי טורונטו לנטוש את היציעים בהמוניהם, וחלקם הגדול לא ראה את ההצגה של האורחת שכללה שערים של פקונדו פריאס בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, של רוברט טיילור (54 ו-87) ושל בנג'מין קראמסקי (73).

מסי ואלבה לא יצאו לחגוג עם חבריהם את הניצחון וגם לא ישבו על הספסל אחרי שהוחלפו, ומאמן מיאמי טאטה מרטינו הדאיג בסיום כשעידכן בנוגע למצבו של מסי: "הוא וג'ורדי בכל מקרה לא ישחקו במשחק הבא שלנו ביום ראשון. לא בטוח שמסי יוכל לשחק גם בגמר הגביע". גמר הגביע מול יוסטון דינמו יתקיים בעוד שבוע, אבל מסי כאמור עשוי להיעדר.

ליאונל מסי, אינטר מיאמי, אחרי שהוחלף. Joe Raedle, GettyImages
סיבה לדאגה? מסי אחרי שהוחלף/GettyImages, Joe Raedle

* עוד ב-MLS: תאי בריבו ערך הופעת בכורה בהרכב של פילדלפיה יוניון, והוחלף בדקה ה-56 ב-2:2 של הקבוצה נגד שארלוט. שני השערים של קבוצתו נכבשו אחרי שיצא. גדי קינדה שיחק 46 דקות בהפסד 3:0 של קנזס סיטי לנאשוויל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully