וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון אוהדי מכבי תל אביב: "דרבי בלי קהל זו הצהרת מלחמה"

22.9.2023 / 12:50

ארגון ה"פנאטיקס" למועדון בעקבות ההחלטה שלא למשוך עבורם כרטיסים: "פגיעה בקודש הקודשים ותקדים מסוכן, לא מאוחר לתקן את הנזק". הצהובים במכתב להפועל תל אביב: "אל תמכרו כרטיסים לאוהדינו, אתם תישאו באחריות הבלעדית"

תקציר: מכבי תל אביב - בריידאבליק 2:3/ספורט1

אוהדי מכבי תל אביב סוערים בעקבות החלטת המועדון שלא למשוך עבורם כרטיסים לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב ביום ראשון הקרוב. כזכור, הצהובים קיבלו את ההחלטה הזו בעקבות סגירת יציעים 4-5 של אוהדי הפועל תל אביב, שהובילה לכך כי שני מחנות האוהדים ישבו בסמוך אחד לשני.

התגובה של "מכבי פנאטיקס", ארגון אוהדי מכבי תל אביב, להחלטה הזו לא איחרה לבוא והם מסרו בתגובה: "דרבי בלי קהל - הצהרת מלחמה. אנחנו לא מתכוונים להרחיב יותר מדי, רק להגיד את המובן מאליו. אי משיכת כרטיסים לדרבי = פגיעה בקודש הקודשים ותקדים מאוד מסוכן שלא יעבור ללא תגובה".

"אנחנו קוראים להנהלה - עוד לא מאוחר לתקן את הנזק שנוצר ולמשוך את כל הכרטיסים. הארגון, שער 11 וכל האוהדים שמלווים אתכם לכל חור וזכאים להגיע לדרבי הזה, לא נקבל מציאות שבה אין קהל מכבי בדרבי".

שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל. אריאל שלום
בלי תמיכה בדרבי? שחקני מכבי תל אביב/אריאל שלום

במקביל למכתב למנהלת, שלחו הצהובים מכתב גם להפועל תל אביב: "לאור החשש הכבד לשלום ולבטיחות האוהדים במשחק הדרבי, חשש אשר עליו התריעו, בין היתר, גם נציגי משטרת ישראל, אנו מעדכנים כי אלא אם תבצעו שינויים מהותיים בהבדרי האבטחה, בדגש על הסמיכות הצפויה בין ארגונים האוהדים במשחק הדרבי, כדי להבטיח את בטיחות אוהדינו ולמנוע כל פעולה או פרובוקציה כנגד אוהדינו, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב לא ימכור כרטיסים לקהל אוהדינו. יתר על כן, אנו מתכוונים למסור הודעה לקהל הקבוצה כי לא תתבצע מכירת כרטיסים למשחק הדרבי על ידי מכבי תל אביב או מי מטעמו וכי המועדון ממליץ לאוהדים שלא לרכוש כרטיסים ולהיכנס לאצטדיון".

"לאור האמור, אתם (הפועל תל אביב) נדרשים שלא למכור באופן ישיר או עקיף כרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב. ככל שעל אף האמור, תבחרו למכור כרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב למשחק הדרבי, אתם תישאו באחריות הבלעדית לאירוע, על כך המשתמע מכך, לרבות לכל הנזקים שייגרמו, לשלום האוהדים ו/או למעשי קהל האוהדים. אנו סבורים כי שלום וביטחון האוהדים הוא מעל לכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully