וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה למנהלת: לא נמשוך כרטיסים לדרבי

22.9.2023 / 12:12

למרות שהמשטרה הקצתה "מספר תקדימי" של כוחות, הצהובים החליטו לא להקצות כרטיסים בשל הסמיכות בהושבה לאוהדים האדומים אך בכל זאת השאירו פתח: "אם ישונו סדרי האבטחה, ותהיה מספיק הפרדה, נשקול מחדש את ההחלטה"

תקציר: מכבי תל אביב - בריידאבליק 2:3/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה היום (שישי) למנהלת הליגות כי היא לא תמשוך לאוהדיה כרטיסים לקראת הדרבי התל אביב בשלישי הקרוב בעקבות הסמיכות בהושבה לאוהדי הפועל תל אביב. עם זאת, במכתב למנהלת מכבי תל אביב בכל זאת השאירה פתח וכתבה: "אם ישונו סדרי האבטחה, ותהיה מספיק הפרדה, נשקול מחדש את ההחלטה".

ההכרזה הרשמית הזו הגיעה אחרי שמנהלת הליגות בכדורגל וגורמי המשטרה המוסמכים קיימו ביממה האחרונה מספר שיחות, כפי שנודע לוואלה! ספורט. במהלך אותן השיחות התחייבה המשטרה שהיא יודעת לשמור על הסדר במשחק הנפיץ אם וכאשר יהיה גם קהל אורח. לפי פקודת המשחק שכבר נכתבה, כמות אנשי הביטחון נוכח כמות קהל של כ-18 אלף צופים תהיה חסרת תקדים, כך הגדירו הבוקר גורמים במנהלת ובמשטרה.

לפי השיחות וההיערכות למשחק, המשטרה ביקשה 450 שוטרים וכ-500 סדרנים ואנשי אבטחה אחרים. מדובר ב-950 אנשי ביטחון שמחציתם שוטרים, כך שמבחינת המשטרה היא מעריכה שיש לה את היכולות לשמור על הסדר ולהביא לסיום תקין של המשחק. כזכור, בשל יום כיפור שחל בימים ראשון ושני מכבי תל אביב הייתה צריכה לקבל החלטה כבר עד ראשון בבוקר, וכעת כאמור הכריעה שלא למשוך לאוהדיה כרטיסים וכי הדרבי מול הפועל תל אביב ייערך לעיני קהל אדום בלבד.

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
יגיעו לדרבי? אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

במנהלת מצטערים שבית הדין לא דחה את העונש למשחק שאחרי הדרבי, אבל גם מבינים שמדובר בפסיקת דין שצריך לדעת ליישם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully