וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית של חיפה הסתבך: "פאו חזרה, הצוללת הצהובה הפכה לסירה מנייר"

פנאתינייקוס חזרה לשלב בתים אירופי עם הצהרה ו-0:2 על ויאריאל. ביוון חגגו, והירוקים יגיעו במחזור הבא לישראל עם כוכב שמעורב בשער כל 65 דקות. מסאי דגו - ראה הוזהרת

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

המשחק של מכבי חיפה ברן אמנם הייתה מאכזב מבחינת החד צדדיות שלו, אך ההפסד לכשעצמו אינו מפתיע במיוחד. במשחק המקביל בבית לעומת זאת נרשמה הפתעה מרעישה, כאשר ויאריאל הפסידה בחוץ 2:0 לפנאתינייקוס. היוונים חזרו אמש (חמישי) לשלב בתים אירופי אחרי שבע שנות היעדרות, והלמו בצוללת הצהובה בתצוגה משוכנעת.

לפני ששלב הבתים יצא לדרך, באופ"א פרסמו טבלה עם רשימת הקבוצות שצברו הכי הרבה נקודות בליגה האירופית בכל הזמנים כאשר כל משחק ולא משנה באיזה שלב נספר כאילו היה משחק ליגה (3 נקודות על ניצחון, נקודה אחת על תיקו). ויאריאל דורגה במקום הראשון, אפילו לפני מלכת המפעל סביליה, וביוון התגאו בכך: "כל מי שהתסכל על ויאריאל חיפש תירוץ למשהו שהו לא יכול להסביר. העניין פשוט - פנאתינייקוס חזרה".

טבלת כל הזמנים של הליגה האירופית

ואכן, הניצחון הזה לא היה מקרי. סגנית אלופת יוון עברה במוקדמות ליגת האלופות את מארסיי ונשרה לליגה האירופית בתום קרב עיקש מול בראגה, כך שהיריבה הבאה של מכבי חיפה היא משוכה גבוהה ביותר ביחס לדרג הרביעי בהגרלה. "זו הופעה אגדית שאי אפשר להסביר במילים", נכתב ב"SDNA" היווני, "ויאריאל כבשה לא מזמן שלושה שערים נגד ברצלונה ופאו לא נתנה להתקפה שלה לנשום. זה ממחיש את גודל ההישג".

ואם יש שחקן שמכבי חיפה צריכה לשים אליו לב לקראת המפגש הביתי מול פאו בעוד שבועיים, הרי שזהו פוטיס יואנידיס. החלוץ היווני בן ה-23 כבש אתמול את אחד השערים והוא סופר עד כה העונה ארבעה שערים ושלושה בישולים בכל המסגרות. בממוצע, הוא מעורב בשער כל 65 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני פנאתינייקוס חוגגים. רויטרס
שלחו הצהרה. שחקני פנאתינייקוס חוגגים/רויטרס

מן העבר השני, לוויאריאל יש הרבה מאוד סיבות לדאגה. הצהובים החלו את העונה רע מאוד גם בליגה המקומית ופיטרו את קיקה סטיין, אך בינתיים נראה שהזעזוע והמינוי של פאצ'טה במקומו לא מייצר את האפקט לו ציפו. "ויאריאל נשרפה בגיהנום האתונאי", כתבו בספרד, "הצוללת הצהובה נראתה כמו סירה מנייר".

לוויאריאל אין יותר מקום למעידות ומנגד פנאתינייקוס מלאת הביטחון מרגישה שהיא יכולה לעבור את שלב הבתים גם מהדרג הרביעי. הבית של מכבי חיפה הסתבך כבר במחזור הפתיחה, וכנראה שהבשורה הזו לא טובה עבור מסאי דגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully