וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך לליברפול בלינץ, פנאתינייקוס נצמדה לרן, ברייטון הופתעה

הליגה האירופית: נונייס, דיאס וסלאח סידרו 1:3 אצל לאסק, היוונים הכניעו את ויאריאל 0:2 בבית של מכבי חיפה, א.א.ק הדהימה עם 2:3 על השחפים. ניצחונות גם לווסטהאם ורומא, 3:3 מלהיב בין אייאקס למארסיי

תקציר: לאסק - ליברפול 3:1/ספורט1

אחרי הפתיחה החגיגית של ליגת האלופות, הערב (חמישי) יצא לדרך גם שלב הבתים בליגה האירופית. בזמן שמכבי חיפה הובסה ברן, הפסידה ויאריאל 2:0 ביוון אצל פנאתינייקוס, ליברפול התחילה את הקמפיין ברגל ימין כשביצעה מהפך על לאסק לינץ וכך עשתה גם ווסטהאם מול באצ'קה טופולה, בעוד דווקא ברייטון המלהיבה פישלה עם הפסד ביתי 3:2 לא.א.ק אתונה

מוחמד קודוס שחקן ווסטהאם חוגג שער. רויטרס
פרע שטר ראשון. מוחמד קודוס/רויטרס

בית א'

ווסטהאם - באצ'קה טופולה 1:3

הפטישים חוו תסריט זהה לזה של מנצ'סטר סיטי ביום שלישי מול הכוכב האדום בלגרד. באצ'קה טופולה, שמקדימה את הקבוצה של ברק בכר וניצבת בפסגת הליגה הסרבית, הדהימה בדקה ה-48 כשפטאר סטאניץ' ניצל טעות מביכה של אנג'לו אוגבונה וכבש בבעיטה הראשונה למסגרת. ווסטהאם הגבירה את המכבש, נמניה פטרוביץ' כבש שער עצמי תחת הלחץ של מוחמד קודוס (66) ואחרי ארבע דקות רכש 43 מיליון היורו מאייאקס פרע שטר ראשון עם נגיחה פנימה אחרי קרן של ג'יימס וורד-פראוס. המחליף תומאס סוצ'ק חתם (82) אחרי בישול זהה של וורד-פראוס.

אולימפיאקוס - פרייבורג 3:2
לאולימפיאקוס: איוב אל קעבי (40 ו-75). לפרייבורג: רולאנד שלאי (9), וינצ'נזו גריפו (45+7 בפנדל), מקסימיליאן פיליפ (86)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פייר אמריק אובמיאנג עם אמין חאריט שחקני מארסיי חוגגים. רויטרס
הציל את מארסיי. פייר אמריק אובמיאנג עם החברים/רויטרס

בית ב'

אייאקס - מארסיי 3:3

שתי אלופות אירופה לשעבר, כל אחת עם הצרות שלה, היו שותפות למשחק מהנה שבסופו ההולנדים עם המאוכזבים יותר. הכישרון בן ה-19 קרלוס פורבס ניצל טעות של שאנסל אמבמבה והבקיע בבכורה האירופית שלו בדקה התשיעית, סטיבן ברחהאוס הכפיל בדקה ה-20, אבל אמין חאריט בישל לג'ונתן קלוס (23) וגם לפייר אמריק אובמיאנג (38). פורבס המשיך להלהיב ובישל לקנת טיילור בדקה ה-52, אבל אובמיאנג השלים צמד במהלך נהדר (78) ושימח את שחקן העבר ז'אק אברדונאדו, שהוזעק לעמוד על הקווים לאחר איומי המוות שקיבל לכאורה נשיא המועדון פאבלו לונגוריה מראשי האולטראס וההתפטרות של המאמן מרסלינו, והצליח לחץ נקודה באמסטרדם. סילבנו ווס המקומי הורחק בתוספת הזמן.

ברייטון - א.א.ק אתונה 3:2

אחת הקבוצות המלהיבות באנגליה, שחגגה באולד טראפורד וניצחה לפני כן 1:3 גם את ניוקאסל, קרסה בביתה מול אלופת יוון. ג'יבריל סידיבה הדהים עם נגיחה אדירה מ-15 מטרים בדקה ה-11, ז'ואאו פדרו השווה מהנקודה הלבנה (30), מיאט גאצ'ינוביץ' החזיר את היתרון לא.א.ק אתונה אחרי עוד מצב נייח של האיראני אחסן חאג'ספי (40) וז'ואאו פדרו הגיב עם פנדל שני (67), אבל המחליף אסקיאל פונסה הדהים במתפרצת שש דקות לסיום.

צפו ב-3:3 של אייאקס עם מארסיי

תקציר: אייאקס - מארסיי 3:3/ספורט1
מיאט גאצ'ינוביץ' שחקן א.א.ק אתונה חוגג שער. רויטרס
א.א.ק הפתיעה בברייטון. מיאט גאצ'ינוביץ'/רויטרס

בית ג'

ריינג'רס - בטיס 0:1

אחרי החמישייה הכואבת שחטפה מברצלונה, בטיס סבלה גם באייברוקס. קלאודיו בראבו בן ה-40 הציל שלוש פעמים, אבל בדקה ה-68 עבדאללה סימה כבש מקרוב והעניק לריינג'רס ניצחון יוקרתי. מארק בארטרה ורודרי פספסו הזדמנויות להשוות לקראת הסיום.

ספרטה פראג - אריס סלוניקי 2:3
לספרטה: לדיסלב קרייצ'י (20 ו-25), מרטין ויטיק (67). לאריס: אלכסנדר קוקורין (11 בפנדל), שאבי באביקה (90)

שארל דה קטלארה שחקן אטאלנטה חוגג שער. Emilio Andreoli, GettyImages
שער שני מאז הושאל לאטאלנטה ממילאן. שארל דה קטלארה/GettyImages, Emilio Andreoli

בית ד'

אטאלנטה - ראקוב 0:2

אלופת פולין סיכנה רק פעם אחת את מסגרת שערו של חואן מוסו ויצאה במזל עם שתי ספיגות בלבד מברגמו. הבלגי שארל דה קטלארה נגח פנימה אחרי הרמה של דוידה זפאקוסטה בדקה ה-49 והמחליף אדרסון כיפר על הטעות בהפסד לפיורנטינה ונגח את השני (66), ארבע דקות לאחר שקם מהספסל.

שטורם גראץ - ספורטינג ליסבון 2:1
לשטורם: וויליאם בובינג (58). לספורטינג: ויקטור גיוקרס (76), עוסמאן דיומאנדה (84)

שחקן ליברפול דרווין נונייס. רויטרס
מהפך ושלוש נקודות לליברפול. נונייס חוגג/רויטרס

בית ה'

לאסק לינץ - ליברפול 3:1

ליברפול חזרה לליגה האירופית שמונה עונות אחרי ההפסד לסביליה בגמר 2016, בעונת הבכורה של יורגן קלופ במועדון, וההרכב המשני שהעלה המנג'ר הגרמני נקלע לפיגור אחרי בעיטה מעולה של פלוריאן פלקר מחוץ לרחבה (14). עם זאת, במחצית השנייה דרווין נונייס השווה בפנדל מוצלח (56) והרכש מבאיירן מינכן, ריאן חראפנברך, סיפק בישול בכורה ללואיס דיאס שהשלים מהפך (63) ומוחמד סלאח שעלה מהספסל קינח מקרוב (88) בין הרגליים של השוער לקראת הסיום. האוסטרים שמטו רצף של שבעה משחקים ללא הפסד וליברפול, שקיבלה בחזרה את וירג'יל ואן דייק שלא שיחק מספר שבועות בגלל השעיה בפרמיירליג, יכולה לעבור להתמקד במשחק הקשה מול ווסטהאם באנפילד ביום ראשון (16:00 בספורט1).

אוניון סן ז'ילואז - טולוז 1:1
לסן ז'ילואז: מוחמד אמורה (69). לטולוז: תייס דאלינחה (43, פנדל)

פנאתינייקוס - ויאריאל 0:2

פאצ'טה ניצח את אלמריה במשחק הבכורה שלו כמאמן ויאריאל, אבל למחזור הפתיחה בליגה האירופית הזוכה מ-2021 התייצבה עם הרכב של מחליפים ומוליכת הליגה היוונית ניצלה זאת כדי לצבור שלוש נקודות ולהיצמד לרן בפסגת הבית של מכבי חיפה. יאניס קוציראס בישל בכדור עומק לפוטיס יואנידיס שהקפיץ נהדר מעל פפה ריינה הוותיק (38), אנדראז ספוראר הכפיל (78) ופנאתינייקוס רשמה ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות.

שחקני פנאתינייקוס חוגגים. רויטרס
פתחה ברגל ימין. פנאתינייקוס/רויטרס

בית ז'

שריף טירספול - רומא 2:1

רנאטו סאנצ'ס רק חזר מפציעה ופתח בהרכב הג'אלורוסי, אבל תוך 28 דקות ספג פציעת שריר נוספת ונאלץ לפנות את מקומו ללאנדרו פארדס, שבתוספת הזמן של המחצית הראשונה כבש את הראשון של רומא בבעיטה חופשית שיצרה בלבול בהגנה המארחת. כריסטיאן טובאר השווה זמנית עבור שריף (57), אלא שרומלו לוקאקו המשיך להראות סימני התאקלמות בקבוצה מבירת איטליה, וחתם מהלך קבוצתי נהדר (65) עם מבצע אישי יפה ברחבה שקבע את התוצאה הסופית.

סרבט - סלביה פראג 2:0
לסלביה: לוקאש מסופוסט (32), איגו אוגבו (59)

שחקני באייר לברקוזן חוגגים. רויטרס
באייר לברקוזן ממשיכה לכבוש בצרורות/רויטרס

בית ח'

באייר לברקוזן - האקן 0:4

הקבוצה הלוהטת של צ'אבי אלונסו סיפקה עוד חגיגת שערים ונותרה ללא הפסדים בכל המסגרות. אחרי שאיבדה בשבוע שעבר את המאזן המושלם בליגה הגרמנית עם 2:2 אצל באיירן מינכן, לברקוזן כבשה שלושה שערים ומעלה בפעם השישית בשבעת המשחקים האחרונים (!). פלוריאן וירץ כבש (10) ובישל ליונאס הופמן שהבקיע את הרביעי (70), אמין אדלי רשם גם הוא שער (16) ובישול (66) לויקטור בוניפייס שהכין לווירץ את הראשון ומצא בעצמו את הרשת בשער השלישי.

קרבאח - מולדה 0:1
לקרבאח: לאנדרו אנדרדה (55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully