וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזיה: הכוכב המצרי שחתם בארבע קבוצות שונות בפחות מחודש

עאמר ווארדה, שחקן הנבחרת לשעבר, סיים חוזה בקפריסין ויצא למסע שכלל ארבע קבוצות וארבע ארצות שבסופו הוא חזר למולדתו בתקווה לתקוע יתד

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

שמענו כבר על הרבה מאוד שחקנים שהחליפו הרבה מאוד קבוצות בקריירה שלהם, אבל על שחקן אחד שחתם בארבע קבוצות שונות בחודש אחד עוד לא שמענו. עד היום. עאמר ווארדה, השחקן המצרי שבעבר זכה לכינוי "היורש של מוחמד סלאח", חתם בחלון ההעברות הנוכחי בארבע (!) קבוצות שונות בניסיון למצוא בית חדש.

עאמר ווארדה, שסיים את חוזהו באפולון לימסול הקפריסאית בתום העונה החולפת, ניסה למצוא בית חדש ויצא למסע שכולל חתימה בראג'ה קזבלנקה המרוקאית. אלא שאחרי שבועיים בלבד הוא עזב את המועדון בגלל "סיבות מנטאליות" והוא גם שילם את כל סעיף השחרור שלו כדי לעזוב את מרוקו.

לאחר מכן ווארדה החליט לחזור לקפריסין המוכרת לו וחתם בדוקסה. אלא שגם שם הוא לא מצא את עצמו והקיצוני בן ה-30 עזב את קפריסין לטובת חתימה באשטגלאל האיראנית. גם העסקה הזו נפלה משום שנשיא דוקסה, היה על פי הדיווח גם סוכנו של ווארדה.

בסופו של דבר ווארדה החליט ללכת על "בטוח". הוא חזר למצרים והצטרף לקבוצת פארקו. שם, כך הוא מקווה לפחות, הוא יצליח לתקוע יתד. הזוי.

תחנה אחרונה? ווארדה מוצג בפארקו

ווארדה, אגב, הסתבך בעבר יותר מפעם אחת בפרשיות של הטרדה מינית. ב-2019 הוא נזרק מסגל נבחרת מצרים בגלל חדש להטרדה, לאחר שאושיית רשת מצרית - בריטית חשפה התכתבויות בוטות עימו ובנוסף פורסם ששלח לה סרטון שלו משפשף את איבר מינו.

שנתיים קודם לכן הוא נזרק מקבוצת פיירנסה הפורטוגלית אחרי עשרה ימים בלבד במועדון, זאת מכיוון שהטריד את נשותיהם של שני שחקנים.

  • עוד באותו נושא:
  • מצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully