וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח בכושר שיא, קלופ: "מצפים שנדרוס את המפעל - זה לא יקרה"

המצרי רשם משחק 12 ברציפות עם שער או בישול, ליברפול שוב חזרה מפיגור אך לפני כן התקשתה מול לאסק. המנג'ר: "נצטרך להתאמץ פה"

תקציר: לאסק - ליברפול 3:1/ספורט1

יורגן קלופ ביצע לא פחות מ-11 שינויים בהרכב ליברפול, שמצאה עצמה בפיגור 1:0 מול לאסק בפתיחת הליגה האירופית אמש (חמישי). אלא שההרכב המשני הצליח להשלים מהפך בדרך ל-1:3, במשחק הראשון של המרסיסיידרס במפעל מאז הגמר של 2016. שחקניו של קלופ ממשיכים לגלות אופי העונה - זו פעם רביעית בחמישה משחקים שהם חוזרים מפיגור לניצחון. לשם השוואה, בכל העונה שעברה עשו זאת ארבע פעמים בלבד.

"היינו מתוסכלים", הודה קלופ, שרשם את ניצחונו ה-50 עם ליברפול באירופה - המאמן הראשון בהיסטוריה שמגיע לנקודת הציון הזאת. "לאסק כבשה מההזדמנות היחידה שלה במחצית הראשונה והתסכול עלה. אנשים מצפים שנדרוס את המפעל הזה, אבל זה לא יקרה, לא בשלב הבתים ולא בשלב הנוקאאוט. נצטרך להתאמץ, יש פה עקומת למידה".

מוחמד סלאח, שעלה מהספסל וכבש את השלישי, ציין את שערו ה-42 במפעלים האירופיים - שיא כל הזמנים לשחקן מקבוצה אנגלית, ביחד עם תיירי הנרי בארסנל. כמו כן, הכוכב המצרי כבש או בישל בכל אחד מ-12 משחקיו האחרונים בכל המסגרות - הרצף הארוך ביותר שלו במועדון.

כוכב העבר מייקל אואן ניתח ואמר: "לדעתי קלופ יהיה קצת מודאג. יש אנחת רווחה, זה ניצחון חוץ, שלוש נקודות והם בעמדה חזקה מאוד, אבל זה מדאיג שהדברים הללו כל הזמן קורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully