וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "צריך לשפר את משחק ההגנה הקבוצתי, מאמין בחבורה הזאת"

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 23:36

מאמן מכבי חיפה סיכם את ה-3:0 מול רן: "צריכים לשפר הרבה דברים, לא חושב שלא מצאנו תחליפים למי שעזב. יש סגל איכותי"

תקציר: רן - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

לא כוחות - כך אפשר לתאר את המפגש בין מכבי חיפה ורן הערב (חמישי) בצרפת. בסופו של דבר זה נגמר ב-0:3 למארחת, במשחק שבהחלט יכול היה להסתיים בתוצאה גבוהה יותר. הקבוצה של מסאי דגו בקושי איימה על השער, ספגה כבר אחרי 56 שניות, ולא היתה בתמונה מהרגע הראשון ועד האחרון. אם מוסיפים לכך את הניצחון של פנאתינייקוס על ויאריאל במשחק המקביל, עושה רושם שגם את המקום השלישי של בית ו' בליגה האירופית יהיה כלל לא פשוט להשיג.

מסאי דגו אמר בסיום: "באמת התכוננו וידענו שנפגוש יריבה מאוד חזקה וביתית. אתה סופג שער בדקה ראשונה וזה קצת משבש את התבניות ופוגע בביטחון. הם עשו דקות מדהימות וכבשו גם את השני. משחק חלש מאוד שלנו ונקווה שנתעורר כבר במשחק הליגה הבא שלנו. המשחק היום היה שונה לגמרי מהמשחק נגד מכבי פתח תקוה, שם ספגנו שערים בגלל טעויות אישיות. אנחנו צריכים לשפר את משחק ההגנה הקבוצתי, לא במילים אלא במעשים ועבודה. יש לנו קבוצה טובה ואני מאוד מאמין בה. יש לנו משחק חשוב מול סכנין ברביעי, בבית שלנו, ואני מאמין שיהיה בסדר. נבוא עם הפנים קצת למטה, לא בושה לבוא קצת פגיעים".

המאמן נשאל שוב על משחק ההגנה הלוקה בחסר והשיב: "אין יותר מדי זמן לתרגל בלו"ז כזה צפוף, עכשיו יהיה לנו קצת זמן עד סכנין. היום השער הראשון פגע בנו מבחינת הביטחון ונתן להם ביטחון לבוא ולתקוף. אנחנו צריכים לשפר הרבה דברים, גם במשחק ההתקפה שהיום לא היינו קיימים".

על השינויים בסגל: "אני לא חושב שלא מצאנו תחליפים למי שעזב. כשמפסידים תמיד מדברים על מי שחסר. היינו שני משחקים מהעפלה לליגת האלופות, ואז לא היו מדברים על מי שחסר. אנחנו בליגה האירופית, מפעל מדהים שיש מי שמזלזל בו. אני מעריך שיש פה סגל איכותי, אני מאמין בו מאוד ועם זה נלך עד הסוף".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. DAMIEN MEYER/AFP, GettyImages
דגו/GettyImages, DAMIEN MEYER/AFP

משחקי מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית

5 באוקטובר: פנאתינייקוס (בית)

26 באוקטובר: ויאריאל (חוץ)

9 בנובמבר: ויאריאל (בית)

30 בנובמבר: רן (בית)

14 בדצמבר: פנאתינייקוס (חוץ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully