וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "חוזז יקבל תמיכה וזמן להראות מה יש לו לתת, ויש לו"

עודכן לאחרונה: 22.9.2023 / 16:36

מאמן הפועל ירושלים גיבה את השחקן לקראת מכבי נתניה (שבת, 19:45, ספורט3), נידם: "לפעמים צריך לקחת סיכונים ולא רק לנסות לצאת בסדר". שחקני הרכש מזרחי ושבירו ייכללו בסגל של קוז'וך, בלאי וגלאבוב יפתחו

תקציר: מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה 1:4/ספורט1

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים צברה נקודה אחת בלבד מתשע אפשריות מפתיחת העונה והיא תנסה לנצח לראשונה כאשר תפגוש את מכבי נתניה (שבת, 19:45, ספורט3). סדריק דון שסובל מפציעה ברצועה הצידית בברכו, עדין לא כשיר ונותר מחוץ לסגל.

הקשר נדב נידם התראיין ונזכר בהפסד במחזור הקודם לבני סכנין: "הייתה תחושה לא פשוטה אחרי ההפסד. באנו בגישה טובה לנצח ודברים פחות הסתדרו, לא היה פשוט לקבל את זה אבל ככל שהתקדמות האימונים חזרנו לדרך שלנו".

על השיחות הקבוצתיות עם זיו אריה במהלך השבוע: "לפעמים צריך להביא את הערך המוסף מהבית, לתת עוד 10% למען הניצחון ושזה יישב בראש לשחקנים. לפעמים צריך לא רק לנסות ולצאת בסדר, אלא גם לקחת סיכונים ולעשות עוד מהלך שיעזרו לנצח. קיבלנו את ההערות". על היריבה הבאה אמר הקשר: "משחק אחר מסכנין, נתניה תוקפת ויוזמת, זה משהו שמאוד מובנה בקבוצה הזו. עשינו התאמות קטנוות והתכוננות קצת אחרת".

זיו אריה אמר: "כל משחק בליגה הזו קשה. הדבר היחיד שמעניין אותי הוא לאמן את הקבוצה שלי ולהביא אותה כמה שיותר מוכנה למשחק הבא. זה מה שאני עושה וזה מה שנמשיך לעשות. מאוד רצינו את מתן חוזז ומאוד שמחנו שהוא הגיע. הוא יקבל את כל התמיכה והזמן להראות את מה שיש לו לתת, ויש לו. אלוז' יאו הוא שחקן הפועל ירושלים, היה שחקן הפועל ירושלים ונשאר שחקן הפועל ירושלים".

נדב נידם, שחקן הפועל ירושלים חוגג. דני מרון
"צריך להביא ערך מוסף מהבית". נידם/דני מרון

מכבי נתניה

מכבי נתניה תנסה לרשום ניצחון שני ברציפות כשתתארח בטדי אצל הפועל ירושלים, כשבסגל שלה יהיו לראשונה שחקני הרכש גיא מזרחי ואיתמר שבירו שהצטרפו השבוע.

המגן נאסים אואמו סובל ממתיחה בשריר התאומים ויעדר מהמשחק ונפתלי בלאי יפתח במקומו בהרכב. הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, שלא התלבש במשחק הקודם בעקבות ההחלטה לשחק עם חמישה זרים בלבד, ישוב לסגל ואמור גם לפתוח בהרכב. בצוות המקצועי מתלבטים עדין לגבי זהות הבלם השני לצידו, לאחר שג'ואל אבו חנא ואיתי בן שבת החלימו מפציעות וגם הם כשירים לשחק, יחד עם מתן לוי שפתח במשחק הקודם והציג יכולת טובה. עוז בילו החלים מפציעה וישוב לסגל, אך יפתח את המשחק על הספסל. בקישור מובטח מקומם של בוריס אינו ואיתן אזולאי, כאשר בר כהן, איגור זלטאנוביץ' וסטניסלב בילנקי, אמורים לשתף פעולה בחלק הקדמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי נתניה פלאמן גלאבוב. ברני ארדוב
ישוב להרכב. גלאבוב/ברני ארדוב

טריוויה

* 12 מפגשים היו בין הקבוצות בכל המסגרות בעשור האחרון, וכולם הוכרעו. מכבי נתניה ניצחה שבע פעמים ואילו הפועל ירושלים חמש פעמים. קבוצות החוץ ניצחו בארבעת העימותים האחרונים.

* הניצחון הביתי היחיד של הפועל ירושלים בתקופה הזו היה 1:2 בנובמבר 2021. בארבעת המקרים האחרים היא הפסידה.

* בחיבור העונה שעברה, הפועל ירושלים ברצף של שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון: שבעה הפסדים ותיקו.

* שלושה מששת שעריו של סדריק דון בליגת העל היו לרשת מכבי נתניה (ב-79 דקות במצטבר).

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: טדי
קהל: 2712

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל:

שבת, 18:00: הפועל פתח תקוה - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 19:30: הפועל חדרה - הפועל חיפה
שבת, 19:45: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:45: הפועל ירושלים - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 20:00: מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

שלישי, 20:30: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב

רביעי, 20:00: מכבי חיפה - בני סכנין (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully