וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססואולו הנחילה ליובנטוס הפסד בכורה, מילאן התאוששה מול ורונה

הגברת הזקנה הצליחה לחזור פעמיים מפיגור, אבל ברארדי ופינאמונטי כבשו ב-2:4 המרשים. הרוסונרי שבו למסלול הנכון ב-0:1 משער של לאאו

תקציר: ססואולו - יובנטוס 2:4/ספורט1

המחזור החמישי בליגה האיטלקית נפתח ביום שישי עם שני משחקים, אך רוב העניין יהיה בשבת עם משחקיהן של שלוש מהקבוצות הגדולות. מילאן התאוששה מהתבוסה בדרבי על חשבון ורונה, ססואולו הנחילה הפסד בכורה העונה ליובנטוס ולאציו נפרדה ממונצה בתיקו.

שחקן מילאן רפאל לאאו חוגג. PIERO CRUCIATTI/AFP, GettyImages
החזיר את מילאן למסלול. רפאל לאאו/GettyImages, PIERO CRUCIATTI/AFP

צפו בתקציר הניצחון של מילאן על ורונה

תקציר: מילאן - ורונה 0:1/ספורט1

מילאן - ורונה 0:1

אחרי ה-5:1 המשפיל שחטפה מאינטר בדרבי וה-0:0 הבלתי מרשים בסן סירו מול ניוקאסל בליגת האלופות, אין זה מפתיע שמילאן הזיעה הרבה מאוד נגד ורונה הצנועה, במשחק שפתיחתו התעכבה ב-25 דקות כי הגשם הציף את כר הדשא, אבל בשורה התחתונה היא עשתה את העבודה וחזרה למסלול הניצחונות בזכות שער של רפאל לאאו בדקה השמינית. הפורטוגלי מצא את הרשת משחק שלישי ברציפות בסרייה A. הבעיה היא, שלרשימת הפצועים הארוכה הצטרף ראדה קרוניץ'. הבוסני הוחלף בדקה ה-65 אחרי שמה שנראה כמו מתיחה בשריר הירך האחורי, זאת לאחר שמילאן התייצבה למשחק ללא תיאו הרננדז, דוידה קלבריה, איסמעיל בנאסר, פייר קאלולו ומתיאה קלדארה.

דומניקו ברארדי ססואולו. GettyImages
ניצחון שני ברציפות על יובנטוס בבית. ברארדי/GettyImages

ססואולו - יובנטוס 2:4

ה-1:3 על לאציו הזניק את יובנטוס לרביעייה הראשונה בטבלת הליגה האיטלקית, אבל בפעם השנייה ברציפות בביקור שלה אצל ססואולו, הגברת הזקנה סיימה עם הפסד. ארמנד לוריינט ניצל טעות קשה של וויצ'ך שצ'סני (12) בדרך ליתרון המוקדם שהחזיק רק 9 דקות עד השוויון של מתיאס וינה (עצמי, 21) שכבש לשערו נגד האקסית. דומניק ברארדי (41) החזיר את המארחת לעניינים ופדריקו קייזה (78) כבר חגג עם קהל החוץ את השוויון הדרמטי. כעבור 4 דקות אנדראה פינאמונטי נגח את השער השלישי של ססואולו ושער עצמי הזוי של פדריקו גאטי בתוספת הזמן העניקו למארחת שלוש נקודות חשובות, הפסד בכורה העונה ליובנטוס בליגה האיטלקית.

משחקים נוספים:

לאציו - מונצה 1:1
ללאציו: צ'ירו אימובילה (12, פנדל). למונצה: רוברטו גליארדיני (36)

סלרניטנה - פרוזינונה 1:1
לפרוזינונה: סימונה רומאניולי (12). לסלרנטינה: ג'ובאנה קבראל (52).

לצ'ה - גנואה 0:1
ללצ'ה: רמי אודין (83).

משחקי יום ראשון באיטליה

אמפולי - אינטר
אטאלנטה - קליארי
אודינזה - פיורנטינה
בולוניה - נאפולי
טורינו - רומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully