וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאנה ביקש להתראיין ולהתנצל: "זה בגללי, התחלתי רע ביונייטד"

השוער שמר על מאזן ספיגה מגוחך, חטף אש ("דה חאה בתחפושות") והודה שהוא עובר תקופה קשה: "אכזבתי את הקבוצה, חייב ללמוד מזה"

אוהדי מנצ'סטר יונייטד סבלו לא מעט בשנים האחרונות מתצוגות שוערות מאכזבות של דויד דה חאה, ורבים מהם נשמו לרווחה כשהשוער הספרדי הועזב ובמקומו הגיע אנדרה אונאנה, אחרי משא ומתן ארוך עם אינטר, בתקווה שתחת המאמן אריק טן האח השוער יוכל לשחזר את ימיו היפים מאייאקס.

אנדרה אונאנה, שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ציפו ממנו ליותר. אונאנה/GettyImages
אנדרה אונאנה, שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
אנדרה אונאנה, שוער מנצ'סטר יונייטד/GettyImages

הבעיה היא שמאז אונאנה מאכזב גם הוא, והערב (רביעי) שוב ספג שער מיותר, כשבעיטה של לירוי סאנה חמקה מתחת לבטן שלו ואיפשרה לבאיירן מינכן לעלות ליתרון 0:1 מוקדם. "האם זה דויד דה חאה בתחפושת?", קראה הכותרת באתר "GOAL" על השוער, ש"באופן בלתי מוסבר נתן לכדור של סאנה לעבור תחתיו". אונאנה לא נראה טוב יותר בהמשך המשחק, והוציאה 4 כדורים מהרשת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ברשת גם כמובן קטלו את השוער, שעד לאותו שער של סאנה הציג מאזן מדהים: מתוך 12 בעיטות שנבעטו לו למסגרת - תשע הפכו לגול! "איך להכניע את אוננה?", נכתב באחד הציוצים, "פשוט תבעטו לשער". יש לציין שמאז הוא מעט שיפר את מאזנו, אבל הרושם של הטעות נותר.

אבל אחרי המשחק החלש, אונאנה ביקש בעצמו להתראיין ל-"CBS", והתנצל בפני האוהדים. "אני חייב להיות כן עם עצמי. טעויות הן חלק מהמשחק, אבל אני חייב לקחת אחריות, כי הפסדנו בגללי. הגיע הזמן לקבל את זה, אני אדם בוגר ומסוגל להכיל את זה. ההתחלה שלי במנצ'סטר יונייטד לא כל כך טובה, זו האמת. אני חייב ללמוד מזה, ולהשתפר. הערב אכזבתי את הקבוצה".

ריו פרדיננד העריך את הישירות של אונאנה, ואמר: "אני מכבד את זה. בתור שחקן הפסדתי משחקים ועשיתי טעויות שאחריהן לא רציתי לדבר ולהתראיין. זה שהוא כן עשה את זה, מראה שיש לו אופי טוב ושהוא קורץ מהחומרים הנכונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully