וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3:4 לבאיירן מינכן על מנצ'סטר יונייטד, 0:4 לארסנל על פ.ס.וו

עודכן לאחרונה: 22.9.2023 / 13:07

המשבר של השדים האדומים מעמיק, אחרי שסאנה (28) כבש בעזרת אונאנה, גנאברי (32) הכפיל, קיין (53) הרשית בפנדל וטל הצטרף (90+2), מנגד הוילונד (49) וקאסמירו (88 ו-90+5) צימקו. סאקה כיכב במשחק החזרה של התותחנים לאלופות, 1:1 בין סוסיאדד לאינטר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.9/ספורט1

מחזור הפתיחה בשלב הבתים של ליגת האלופות נמשך הערב (רביעי) והוא היה מרתק. באיירן מינכן ניצחה 3:4 את מנצ'סטר יונייטד במשחק אדיר באליאנץ ארנה, ארסנל שבה למפעל הבכיר ביבשת עם 0:4 מוחץ על פ.ס.וו איינדהובן, סגנית אלופת אירופה אינטר נפרדה ב-1:1 בחוץ מול ריאל סוסיאדד ונאפולי השיגה ניצחון דרמטי על בראגה הודות לשער עצמי. כמו כן, אוסקר גלוך כבש בהופעת הבכורה שלו בליגת האלופות וזלצבורג ניצחה 0:2 בליסבון את בנפיקה.

במשחקים המוקדמים של הערב, ריאל מדריד ניצחה בשיניים את אוניון ברלין הודות לשער של ג'וד בלינגהאם בדקה ה-90+4 ובאיסטנבול גלאטסראיי חזרה מפיגור כפול ל-2:2 דרמטי נגד פ.צ. קופנהאגן.

הארי קיין, חלוץ באיירן מינכן. GettyImages
כובש נגד מנצ'סטר יונייטד גם על אדמת גרמניה. קיין/GettyImages

באיירן מינכן - מנצ'סטר יונייטד 3:4

מנצ'סטר יונייטד הגיעה לאליאנץ ארנה במינכן בעיצומו של מומנטום מזעזע, אבל אחרי שהפסידה גם היום במשחק נוסף בו שוב שגה השוער אנדרה אונאנה, אפשר כבר לומר שהקבוצה של אריק טן האח במשבר. נכון שכל תוצאה פרט לניצחון בווארי הייתה נחשבת להפתעה, גם בשל העובדה שלזכות באיירן מינכן כבר 26 ניצחונות בתיים רצופים בשלב הבתים של ליגת האלופות וגם כי האורחת הגיעה בסגל חסר במיוחד, בין השאר ללא פאל וראן, מייסון מאונט, ארון וואן ביסאקה, לוק שואו, אנטוני וג'יידון סאנצ'ו, אבל אחרי פתיחה טובה של השדים האדומים הגיעה הטעות של השוער הקמרוני ובאיירן השתלטה על המשחק בקלות.

כריסטיאן אריקסן היה צריך להבקיע בדקה הרביעית, אבל בעוד בצד אחד של המגרש סוון אולרייך ששוב הקדים את דניאל פרץ מנע שער בטוח, בדקה ה-28 אונאנה רק נגע בכדור של סאנה ולא מנע ממנו לפגוש את הרשת. בחלוף ארבע דקות גם לאונאנה כבר לא היה סיכוי מול הכדור ששיחרר סרג' גנאברי. יונייטד זכתה לשער מצמק מרגלי רסמוס הוילונד בדקה ה-49, שערו הראשון בקבוצה, אבל הארי קיין, במשחקו ה-20 בקריירה נגד מנצ'סטר יונייטד, כבש מולה בפעם השישית וקבע 1:3. קאסמירו (88) עוד החזיר את האנגלים למשחק עם שער מצמק נוסף, אבל מאתיס טל (90+2) סגר עניין ושער שני של קאסמירו בדקה ה-90+5 כבר הגיע מאוחר מדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אנדרה אונאנה, שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
אונאנה שוב שגה והוציא כדור מהרשת/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 4: איזו החמצה של יונייטד! פליסטרי יכול היה לכבוש ונבלם בשנייה האחרונה על ידי דייויס, אבל הכדור הגיע אל אריקסן שממטרים ספורים נעצר אצל אולרייך בהצלה ענקית. רק קרן לשדים האדומים.

דקה 28: גול! אונאנה שגה וסאנה אמר תודה. קיין עם גבו לשער מסר לסאנה, שמכ-16 מטר בעט כדור שאונאנה צריך היה להדוף הצידה לכל הפחות, אבל הכניס אותו לתוך השער. 0:1 לבאיירן.

דקה 32: גול! הבווארים ביתרון כפול. הפעם לאונאנה לא היה מה לעשות מול גנאברי, שקיבל כדור ממוסיאלה ובאחד על אחד בעט באין מפריע לפינה הרחוקה. הכדור נעצר רק ברשת.

דקה 34: רגילון כמעט החזיר את האורחת למשחק, אבל מעמדה טובה החמיץ.

דקה 45: סאנה כמעט הוריד את הקבוצות להפסקה ב-0:3 מהדהד, אבל הכדור המסובב שלו חלף סנטינטרים ליד הקורה ויצא.

שחקני באיירן מינכן חוגגים. GettyImages
גם סאנה שוב כבש נגד השדים האדומים/GettyImages

דקה 49: גול! הוילונד כובש את שערו הראשון במדי מנצ'סטר יונייטד. רשפורד קיבל כדור ברחבה והשאיר לדני, שבחצי סיבוב בעט פנימה.

דקה 53: גול! תגובת בזק של באיירן מינכן. אופמקאנו נגח על ידו של אריקסן, שופטי המסך התערבו ובהמלצתם פסק פנדל. קיין הכניע את אונאנה מהנקודה הלבנה וקבע 1:3.

דקה 55: סאנה היה קרוב להשלים צמד, אבל הכדור שלו פגש את הקורה.

דקה 64: ניסיון נוסף של סאנה, הפעם ממרחק למרכז השער. אונאנה התקשה מעט, אבל הדף.

דקה 88: גול! האם יונייטד תספיק לחזור? קאסמירו החליק, אבל הצליח בכל זאת לבעוט כדור שפגש את הרשת.

דקה 90+2: גול! עכשיו זה גמור. טל הצעיר הוריד לעצמו ומכשישה מטרים בעט כדור חזק שאונאנה לא יכול היה לעצור.

דקה 90+5: גול! ברונו פרננדש הרים כדור חופשי, קאסמירו השלים צמד. מיד לאחר מכן נשמעה שריקת הסיום.

משחק נוסף בבית: גלאטסראיי - פ.צ. קופנהאגן 2:2 (לחצו לידיעה המלאה)

רסמוס הוילונד, חלוץ מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יונייטד תתחנם בכך שהוילונד פתח וכבש לראשונה/GettyImages
שחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
ארסנל חזרה בסטייל לליגת האלופות/רויטרס

ארסנל - פ.ס.וו איינדהובן 0:4

התותחנים לא היו רחוקים מזכייה באליפות הפרמיירליג בעונה שעברה, אבל בשל העובדה שסיימו במקום השני חזרו לליגת האלופות אחרי שש שנות היעדרות מהמפעל הבכיר ביבשת. הם חזרו בסטייל, עם ניצחון ביתי קליל על פ.ס.וו, סגנית אלופת הולנד שלא הצליחה לעצור את בוקאיו סאקה שכבש ובישל ללאנדרו טרוסאר, גבריאל ז'סוס שחזר להרכב ונעץ את המסמר השלישי וגם לא את מרטין אודגור שקבע את תוצאת הסיום במחצית השנייה. מיקל ארטטה עוד ביצע במחצית השנייה חילופים שאיפשרו לו להעניק מנוחה לחלק מכוכביו לקראת הדרבי הגדול מול טוטנהאם ביום ראשון.

מהלך המשחק

דקה 8: גול! 0:1 לארסנל. סאקה מסר לאודגור, האחרון בעט והדיפה רעה של השוער הובילה לכך שסאקה מקרוב כבש את השער הראשון של התותחנים באלופות אחרי 2,388 ימים. אז היה זה וולקוט שהבקיע מול באיירן מינכן.

דקה 20: גול! הפעם סאקה על תקן המבשל. הקשר הוציא רוחב לטרוסאר, שעמד על סף הרחבה וירה לפינה הרחוקה את השער השני.

דקה 38: גול! השלישי של ארסנל. טרוסאר העביר כדור לצד שני, גבריאל ז'סוס עצר אותו ומקרוב ירה את ה-0:3.

דקה 70: גול! אודגור הצטרף לחגיגה. הנורבגי קיבל כדור כ-18 מטר מהשער, התקדם ובעט כדור חד ומדויק שפגש את הרשת.

אנג'לו פולגיני, שחקן לאנס. רויטרס
לאנס עדיין ללא ניצחון העונה, אבל עם נקודה באלופות/רויטרס

סביליה - לאנס 1:1

שתי הקבוצות פתחו את העונה בליגות המקומית רע מאוד, בלשון המעטה, כך שעבור הצרפתים הנקודה שהשיגו באנדלוסיה זו תוצאה מצוינת - עבור סביליה פחות. מחזיקת הליגה האירופית השיגה השבוע נקודות ראשונות עם 0:1 בלאס פלמאס ועלתה מעל הקו האדום בספרד, אבל שער מוקדם של לואיס אוקמפוס (9) לא הספיק לה כדי לרשום ניצחון שני העונה, כי אנג'לו פולגיני בדקה ה-24 איזן והתוצאה לא השתנתה עד הסיום. סרחיו ראמוס, יש לציין, פתח בהרכב סביליה, לאנס שהפסידה בחמישה משישה משחקים העונה בליגה הצרפתית רושמת תיקו שני העונה, עדיין לא ניצחה משחק רשמי.

ויקטור אוסימן שחקן נאפולי חוגג אחרי שער עצמי של בראגה. רויטרס
אלופת איטליה ניצחה בקושי רב. אוסימן/רויטרס

בראגה - נאפולי 2:1

בראגה הפתיעה את פנאתינייקוס בפלייאוף ליגת האלופות ועלתה למפעל עם ניצחון כפול על היוונים, אבל היום הייתה קרובה להפתעה גדולה הרבה יותר מול אלופת איטליה. ג'ובאני די לורנצו כבש דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה את שער היתרון האיטלקי, אבל בדקה ה-84 ברומה הימם את הנאפוליטנים עם שער שוויון. למזלה של נאפולי, בחלוף ארבע דקות הגיע שער עצמי אומלל של סיקו ניאקטה ונאפולי בדקה ה-88 השיגה את ה-1:2 שסידר לה שלוש נקודות חשובות.

משחק נוסף בבית: ריאל מדריד - אוניון ברלין 0:1 (לחצו לידיעה המלאה)

לאוטרו מרטינס, חלוץ אינטר. רויטרס
קלקל לסוסיאדד את חזרתה לליגת האלופות. לאוטרו מרטינס/רויטרס

ריאל סוסיאדד - אינטר 1:1

סגנית אלופת אירופה התחילה קמפיין חדש בליגת האלופות אחרי חמישייה מדהימה בדרבי נגד מילאן בסוף השבוע, אבל מול הבאסקים נזקקו לשוויון דרמטי מרגלי לאוטרו מרטינס כדי להימנע מהפסד. ריאל סוסיאדד שבה למפעל היוקרתי ביותר ביבשת לראשונה זה עשור והיא הייתה קרובה לניצחון בזכות השער המהיר של בראיס מנדס כבר בדקה הרביעית, אבל לאוטרו מרטינס עם שוויון דרמטי בדקה ה-87 קבע חלוקת נקודות. אינטר, שהייתה מושלמת העונה בכל משחקיה, ספגה בפעם השנייה העונה אחרי שלראשונה ספגה בדרבי בשבת.

דקה 4: גול! סגנית אלופת אירופה נקלעה לפיגור. טעות קשה של הגנת הנראזורי, שבמקום להרחיק כדור הסתבכה ואיפשרה למארחת לחטוף ליד השער, הסתיימה בבעיטה חזקה של בראיס מנדס לשער.

דקה 65: אינטר ניצלה מהרחקת בארלה. הקשר כבר ביצע מספר עבירות שבגינן יכול היה לספוג כרטיס צהוב, אבל זה לא קרה - הוא כן הורחק בכרטיס אדום ישיר בעקבות דריכה על מנדס. בהתערבות שופטי המסך, ההחלטה שונתה והקשר נותר על כר הדשא.

דקה 87: גול! אינטר ניצלה גם מהפסד. כדור רוחב שעבר בין כל שחקני ההגנה המקומית הגיעה אל לאוטרו מרטינס, שמקרוב השווה ל-1:1.

במשחק הנוסף בבית: אוסקר גלוך כבש בבכורה, זלצבורג ניצחה בליסבון 0:2 את בנפיקה

משחקי המחזור השני בבתים א'-ד':

פ.צ. קופנהאגן - באיירן מינכן
מנצ'סטר יונייטד - גלאטסראיי
לאנס - ארסנל
פ.ס.וו איינדהובן - סביליה
אוניון ברלין - בראגה
נאפולי - ריאל מדריד
רד בול זלצבורג - ריאל סוסיאדד
אינטר - בנפיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully