וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה סירבה לטרייד על אזולאי. מכבי ת"א מכרה את אלמוג לב"ש

20.9.2023 / 19:35

היהלומים היו משוכנעים שהמו"מ יסתיים בהצלחה וששחקן הכנף יעבור אליהם, סגל אף הסכים להשוות כל סכום שהציעה סגנית האלופה. אז כיצד הוא נחת בסופו של דבר אצל אחת מיריבות הצהובים לאליפות והאם יש קשר לעסקה שהוצעה ונתקלה בסירוב?

תקציר: מכבי תל אביב - בני ריינה 1:1/ספורט1

רבים תהו היום מדוע מכבי תל אביב מכרה את אילון אלמוג להפועל באר שבע. מועדונים שמתחרים על אליפות לא נוהגים לעשות עסקאות אחד עם רעהו, כל שכן כאשר מכבי נתניה חיכתה לביצוע העסקה והציעה את אותו סכום. אז כיצד העדיפה מכבי תל אביב למכור את אלמוג דווקא להפועל באר שבע?

הסיפור מתחיל אמש, קצת פחות מ-24 שעות לסיום חלון ההעברות. מכבי נתניה היתה היחידה בתמונת המעבר של אילון אלמוג והציעה 400 אלף יורו על 70 אחוז מכרטיסו. אלא שאז, בערך בשעה 20.00 נכנסה הפועל באר שבע לתמונה והגישה למכבי תל אביב הצעה בגובה של 500 אלף יורו. מייד נמסר למכבי נתניה שיש לה מתחרה על אלמוג והבעלים אייל סגל נתן הוראה להשוות את הסכום. כמו כן מסרה מכבי נתניה למכבי תל אביב שהיא מבקשת להשוות כל סכום שמציעה הפועל באר שבע ואכן כאשר משפחת ברקת עלתה ל-600 אלף יורו, גם נתניה הסכימה לסכום.

אילון אלמוג מכבי תל אביב לצד איאד אבו עביד הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ישחקו יחד בהמשך העונה. אלמוג עם אבו עביד/ברני ארדוב

באותו זמן ממש מכבי תל אביב החליטה שהיא לא מעוניינת בכסף, אלא מעדיפה טרייד. במכבי תל אביב ביקשו להיכנס לעסקה כוללת במסגרתה יעברו גיא מזרחי ואילון אלמוג לנתניה ואיתן אזולאי למכבי תל אביב. בנתניה קיבלו את ההצעה, אבל אחרי זמן קצר הודיעו כי הם לא ישחררו את אזולאי. בנתניה העדיפו שאזולאי המוכשר ישאר אצלם ולא יעזוב כשאין להם דרך וזמן לאתר מישהו במקומו - נתניה רצתה גם את עידו שחר בנוסף לאיילון ומזרחי, אלא שלכך מכבי תל אביב לא הסכימה וגם זה טירפד את העסקה. בסופו של יום, במכבי תל אביב התאכזבו והלכו להתייעץ בלילה על הצעדים שלהם.

בבוקר כבר החליטו במכבי תל אביב שהם מפצלים עסקאות, מוכרים לנתניה רק את מזרחי ולבאר שבע את אלמוג. בנתניה משוכנעים שיש קשר לסירוב שלהם לעשות עסקה עם אזולאי אבל בשורה התחתונה מכבי תל אביב מכרה היום שחקן ליריבתה לאליפות, מהלך שרבים לא האמינו שיקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully