וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה שמרה על פסגת הלאומית עם 0:4, זריהן כבש בבכורה ביפו

היורדת חגגה על עפולה, יפו הפכה ל-1:4 בכפר סבא ורמת השרון במקום השני עם 1:3 על הרצליה. 1:2 לבני יהודה באום אל פאחם, 1:2 לטבריה על ראשון לציון בדקה ה-97

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.9/ספורט1

לאחר סגירת חלון ההעברות ולפני יום הכיפורים, נערך לראשונה העונה מחזור מלא בליגה הלאומית הערב (חמישי) עם שמונה משחקים במסגרת המחזור החמישי שהניבו 23 שערים. עירוני קרית שמונה שמרה על המקום הראשון עם 0:4 קליל על הפועל עפולה, הפועל ניר רמת השרון אחריה עם 1:3 על מכבי הרצליה וגם יפו ובני יהודה ניצחו וחזק בצמרת. ניצחון בכורה לסקציה נס ציונה ו-1:2 דרמטי לעירוני טבריה על הפועל ראשון לציון.

עירוני קרית שמונה - הפועל עפולה 0:4

בשני המפגשים הקודמים בין הקבוצות ניצחה עירוני קרית שמונה 0:3 (בגביע המדינה ב-2010 וב-2018) והפעם הגדילה עם רביעייה עוד במחצית הראשונה. שי ברדה חיכה לקבל תפוקה משחקני ההתקפה שלו, וזה קרה עם עזרה מניתאי גרייס הצעיר שעובר תקופת התאקלמות לא פשוטה בלאומית. השוער המושאל ממכבי חיפה הדף לעבר אלפרדו סטיבנס שחגג שער בכורה בדקה התשיעית, רועי זיקרי הכפיל (34), אריאל שרצקי חגג שער שלישי ברציפות במשחקי הבית (41) ואז גרייס פספס כדור רוחב וזיקרי השלים צמד (43). ניצחון רביעי העונה למוליכה, בעוד עפולה עם ארבע נקודות בלבד ומציגה את ההגנה הגרועה בליגה.

מכבי הרצליה - הפועל ניר רמת השרון 3:1

רצף ההבקעות של פיטר אונייקאצ'י נעצר אחרי ארבעה מחזורים, אבל הקבוצה של ירון הוכנבוים נותרה ללא הפסד וחזרה למקום השני עם שלוש נקודות מרשימות בדרבי השרוני הראשון אחרי חמש שנים וחצי. סטיבן אלפרד פתח בהרכב מכבי הרצליה וקיווה לכבוש גם הוא מחזור רביעי ברציפות, לא הצליח לעשות את זה ומנגד דור כוכב בבכורה המחודשת במדי רמת השרון הרשית בדקה ה-11 אחרי הכנה של גל מעתוק מצד שמאל. אור אוסטוינד נכנס כמחליף וסובב באומנות לחיבורים בדקה ה-66, ולקראת הסיום שחר אמסלם תפס אוויר ועופר ורטה תרם שער עצמי. עידן וקנין רק צימק בדקה ה-90.

אריאל שרצקי, עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
כובש בכל משחק בית. אריאל שרצקי/מאור אלקסלסי

הפועל כפר סבא - מכבי יפו 4:1

הירוקים נפרדו מגל ברשאן, שהיה המאמן הראשון בליגה שסיים את תפקידו, אבל גם הזעזוע הזה לא מנע תבוסה שהותירה אותם עם שתי נקודות בלבד. הבוס עידן שום עמד על הקווים וחגג שער מהיר של דניאל גולאני שנגח פנימה בדקה החמישית, אבל ליפו יש את ההתקפה הטובה בליגה והיא ידעה לחזור רגע לפני ההפסקה עם שוויון של גיל יצחק. הבלם גל מאיו השלים את המהפך בדקה ה-51 ומתן בית יעקב הוסיף שבע דקות לאחר מכן. ניב זריהן נכנס להופעת בכורה וחתם אותה עם שער דקה לסיום אחרי דאבל-פס יפה.

הפועל אום אל פאחם - בני יהודה 2:1

לפני כשמונה חודשים ערכה הפועל אום אל פאחם משחק בכורה באצטדיונה הביתי במסגרת הליגה הלאומית, אחרי שיפוץ ממושך. בני יהודה הייתה האורחת אז, והיא קלקלה את החגיגה עם 0:1 משער של אמיר עגייב. הפעם היא הייתה הראשונה העונה שמנצחת את אום אל פאחם. אריק ינקו, שספג שער בודד עד הערב, ראה את שחר הירש עובר אותו ומבקיע בדקה ה-42 אחרי מסירה נהדרת של שחר רוזן. אלירן עטר בעט פנימה בניסיון שני בדקה ה-60, אחרי שינקו הדף ניסיון ראשון שלו, והעניק לבני יהודה ניצחון חוץ ראשון. תוספת זמן של כמעט רבע שעה אפשרה למארחת לצמק בדקה ה-104 אחרי שיהונתן שאבי עצר פנדל של תאמבי סגס והאקס כבש מהכדור החוזר.

עוד בוואלה!

כל עדכוני היום האחרון של חלון ההעברות בליגת העל ובלאומית

לכתבה המלאה
פיטר אונייקאצ'י שחקן הפועל ניר רמת השרון. דני מרון
הרצף שלו נעצר, אבל הקבוצה על הגל. פיטר אונייקאצ'י/דני מרון

מ.ס. כפר קאסם - הפועל נוף הגליל 1:1

מוטי איוניר עדיין לא אושר בבקרה, שוב נרשם כסקאוט וראה מהספסל את קבוצתו מסתפקת בנקודה באצטדיון בפתח תקוה. מ.ס. כפר קאסם הובילה משער של אסיל כנעני שבעט בין רגליו של השוער בדקה ה-26, אבל בפעם השלישית ברציפות שמטה יתרון והסתפקה ב-1:1 שהותיר אותה ללא ניצחון העונה, כשהבלם דולב אזולאי איזן אחרי השמטה של מאור ארליך בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

איחוד בני שפרעם - הפועל רמת גן 1:0

הצטרפותו של גידי קאניוק הכניסה תנופה לאורדונים, שהביסו 1:5 את סקציה נס ציונה במחזור הקודם והפעם ידעו להשיג ניצחון שני בעזרת שער בודד. שגיא דרור פילס את דרכו בין שני שחקני הגנה של שפרעם ובעט פנימה בדקה ה-26, כשהמארחת שוב לא הצליחה לשמור על שער נקי ורשמה הפסד שלישי העונה ושני בביתה הארעי בעכו.

מתן בית יעקב שחקן מכבי קביליו יפו חוגג שער. ברני ארדוב
יפו ממשיכה לכבוש בצרורות. מתן בית יעקב/ברני ארדוב

עירוני טבריה - הפועל ראשון לציון 1:2

שתי הקבוצות הגיעו למחזור החמישי אחרי מסלול זהה: ניצחון במשחק הראשון, שתי תוצאות תיקו ואז הפסד בכורה. הערב הן שינו כיוון בדקה ה-97, עם שער דרמטי של הארון שפסו אחרי קרן מאוחרת. ווהיב חביבאללה כבש שער שלישי העונה עם נגיחה בדקה ה-20, וובה בראון השווה עבור ראשון לציון אחרי שתי נגיחות ברחבה בדקה ה-45, אבל כאמור המילה האחרונה הייתה של טבריה.

סקציה נס ציונה - הפועל עכו 0:1

למרות ה-5:1 המשפיל ברמת גן והעובדה שצברה נקודה אחת בלבד, סקציה נס ציונה לא ערכה שינוי והמאמן איציק ברוך ניצל את ההזדמנות והשיג ניצחון בכורה דרמטי. הפועל עכו לא ניצחה את נס ציונה בשבעת המפגשים האחרונים, וגם הפעם כשלה בכך ונותרה ללא ניצחון העונה כאשר שער עצמי של המגן סטפן וילוטיץ' הכריע את המפגש בדקה ה-82.

משחקי המחזור הבא

28 בספטמבר, יום חמישי (19:30):

הפועל ניר רמת השרון - סקציה נס ציונה
בני יהודה - מכבי הרצליה
הפועל ראשון לציון - הפועל אום אל פאחם
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה
איחוד בני שפרעם - הפועל כפר סבא

2 באוקטובר, יום שני (19:00):

מכבי יפו - מ.ס. כפר קאסם
הפועל עפולה - עירוני טבריה
הפועל רמת גן - הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully