וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באנגליה: ארבעה שחקני יונייטד התעמתו אחרי ההפסד לברייטון

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 7:45

לפי "סאן", ברונו פרננדש ביקר את מקטומיניי, גם מרטינס ולינדלוף החליפו דין ודברים. נוויל ופרדיננד חוששים: "חדר ההלבשה שביר"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברייטון 3:1/ספורט1

לא שקט במנצ'סטר יונייטד. שלושה הפסדים בחמשת המחזורים הראשונים ערערו את המערכת, ולפי התקשורת הבריטית גם חדר ההלבשה סוער. ב"סאן" טוענים שבסיום ההפסד 3:1 לברייטון, התעמת ברונו פרננדש עם סקוט מקטומינמיי, בעוד גם ליסנדרו מרטינס ו-ויקטור לינדלוף החליפו דין ודברים זה עם זה לאור הטעויות הרבות בחלק האחורי.

אריק טן האח ניסה להרגיע את הרוחות, אולם בממלכה טוענים שאיבד ממעמדו לאחר שהשעה את ג'יידון סאנצ'ו ולקח מהארי מגווייר את סרט הקפטן. גארי נוויל ניתח: "כמה פופולריים הם בחדר ההלבשה? הארי היה קפטן של הקבוצה הזו, ועכשיו הוא בלם שלישי, רביעי או חמישי. לטן האח יש שם הרבה בעיות. אני מקווה שזו רק פתיחה רעה לעונה ולא שחזור של מה שראינו בעבר עם לא מעט מאמנים".

ריו פרדיננד הוסיף: "אני לא חושב שאף אוהד שרואה כדורגל חשב שיונייטד תנצח את ברייטון. אין סיכוי. זה משוגע. אנשים מחפשים שערים לעזאזל - מרכוס רשפורד לא עובד מספיק קשה, ברונו פרננדש... אבל שחקן אחד יצליח לפתור את הכל. היה לנו את רונאלדו, היו המון מאמנים והם לא הצליחו לפתור את המצב, גם עם הרבה כסף שנשפך. אחת הבעיות הכי גדולות היא הבעלים. מאז יוני לא שמענו מהגלייזרים. זה חוסר כבוד בעיני, יש פה חדר הלבשה שביר והבעלים לא עושים דבר. עכשיו יותר מכל, צריך תקשורת בין כל הצדדים".

ברונו פרננדש, סקוט מקטומיניי, שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא שקט. פרננדש ומקטומיניי/רויטרס

על סאגת סאנצ'ו אמר בלם העבר: "האם זה עניין אישי, או שג'יידון באמת לא מתאמן כמו שצריך? לתקוף אותו ככה באופן פומבי זה היה צעד גדול, ואני לא בטוח שזה שווה את הסיכון".

אם זה לא מספיק, ב"דיילי מייל" טוענים שמספר אנשי צוות ביונייטד חוששים מהמעמד שצבר סוכנו של טן האח, קיס ווס, במועדון. בנו של המנג'ר עובד בסוכנות ההולנדית, שאחראית בין היתר על הבאת רסמוס הוילונד וסופיאן אמרבאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully