וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מנסה לרכוש את הקשר האוקראיני אולכסנדר פיחאליונוק

19.9.2023 / 6:33

הקבוצה של ברדה הציעה לדניפרו כמיליון יורו עבור הקשר בן ה-27, אולם קבוצתו דחתה הצעות כספיות גבוהות עוד יותר. רשם שש הופעות בנבחרת אוקראינה, העונה כבש שני שערי ליגה. נמשכים המאמצים לצירוף זלאטנוביץ'

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

פחות מ-48 שעות לסגירת חלון ההעברות בליגת העל והפועל באר שבע במאמצים גדולים לצרף שחקנים קדמיים.

אחרי הפרסום כאן אמש (שני) לפיו הקבוצה רוצה לצרף את איגור זלאטנוביץ' ממכבי נתניה, נודע הבוקר לוואלה! ספורט כי הפועל באר שבע הגישה הצעה כספית לרכוש את הקשר האוקראיני אולכסנדר פיחאליונוק בן ה-27.

פיחאליונוק, יליד דונייצק, גדל בשחטאר דונייצק ורשם הופעות בודדות בקבוצה הבוגרת. הוא הושאל למאריופול ומאז 2020 משחק בדניפרו, תחילה כמושאל ואז נרכש ב-300 אלף יורו. הוא יכול לשחק בעמדות 8 ו-10, ונחשב כרגע לשחקן המוביל של דניפרו. אשתקד כבש במדיה שישה שערי ליגה וסייע לה להגיע למקום השני בטבלה, העונה רשם שני שערי ליגה ובישול, לצד שער בפנדל בפלייאוף הקונפרנס ליג. בנבחרת אוקראינה יש לו שש הופעות.

לוואלה! ספורט נודע כי הפועל באר שבע מוכנה להשקיע כמיליון יורו ברכישת הכרטיס של הקשר, אבל קבוצתו דחתה הצעות כספיות אפילו גבוהות יותר עליו מטורקיה ומספרד ויהיה מאתגר מאוד מבחינת הקבוצה של אליניב ברדה לשכנע את האוקראינים למכור להם אותו.

אולכסנדר פיחאליונוק שחקן נבחרת אוקראינה. Maja Hitij, GettyImages
רזומה מעניין. פיחאליונוק/GettyImages, Maja Hitij

צפו בביצועיו

במקביל, זלטאנוביץ' כאמור מאוד מעניין את הפועל באר שבע ואם הוא יצורף בנוסף לאוקראיני, הקבוצה תצטרך להשתחרר מאדריאן פאון ופטריק קלימלה ואולי אף להקפיא אותם, תכנית אותה לא רצתה הפועל באר שבע, מאחר שהמשמעות היא לשלם לשחקנים שלא נמצאים בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully