וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מנסה לצרף את איגור זלאטנוביץ' ממכבי נתניה

18.9.2023 / 22:43

חלון ההעברות ייסגר ברביעי וסגנית האלופה לא אמרה נואש בניסיון לחזק את ההתקפה. ברדה אחרי ה-0:0 נגד הפועל ת"א: "חסרה איכות, אני מתוסכל. חמד? החלטה מקצועית"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע סיימה לפני דקות ספורות בתיקו ביתי ללא שערים נגד הפועל תל אביב, במשחק בו הרבתה להחמיץ מול עשרה שחקני היריבה בעקבות הרחקת אל ים קנצפולסקי עוד במחצית הראשונה וכל הניסיונות שלה עלו בתוהו, כך כמו יריבתה גם היא נותרה עם ניצחון אחד בלבד בליגת העל בתום שלושת מחזורי הפתיחה. במקביל וכשנותרו פחות מ-48 שעות לסגירת חלון ההעברות, לוואלה! ספורט נודע כי בבירת הנגב פועלים במהלך של הרגע האחרון לצרף את חלוץ מכבי נתניה, איגור זלאטנוביץ'.

למען צירוף החלוץ הסרבי, שלאורך כך הקיץ היו ניסיונות למכור אותו ולאחר שהדבר לא יצא אל הפועל שב להרכב וכבש אתמול בניצחון היהלומים על הפועל פתח תקוה, בהפועל באר שבע צריכים לשחרר את אחד מששת הזרים או להקפיא כדי לצרף את החלוץ, שעדיין הצפי הוא שיעזוב בקרוב את מכבי נתניה. אם אכן יצטרף, בהפועל באר שבע ככל הנראה יוותרו על פאון שהיום רק עלה מהספסל לקראת הסיום.

שחקן מכבי נתניה איגור זלאטנוביץ'. ברני ארדוב
הפתרון לחלק ההתקפי? איגור זלאטנוביץ'/ברני ארדוב

לאחר המשחק נשאל ברדה על מעמדו של תומר חמד שצפה מהיציע והבהיר: "זו החלטה מקצועית. מה שיותר חסר לנו זה ריצה לעומק. אני מאוד מכבד את חמד. זה לא מגיע ממקום של השפלה שהוא מחוץ לסגל. כרגע נוצרה סיטואציה, וככה בחרנו להתמודד איתה. אני מאמין בסגל הזה, תמיד אאמין ואתמוך בשחקנים. נגדל חדשים, נייצר חדשים".

על התיקו המאכזב: "להיות בשליטה, לייצר מצבים, הזדמנויות ובסוף לא לנצח זה מתסכל, אבל זה הכדורגל. אני תמיד רוצה לנצח, תמיד רוצה לשחק את הכדורגל הכי טוב שאפשר, בטח עם אצטדיון מלא. אי אפשר ולבכות על 'חבל', גם בריינה היו לנו מספיק מצבים. חסרה איכות, העמדנו את כל הכלים האפשריים כדי לנצח, הקבוצה התגוננה עם 10 שחקנים. את כל הדברים עשינו נכון חוץ מהמשחק דרך הצדדים".

על המשך העונה והדרך לטפס לצמרת: "שיחקנו כדורגל טוב היום. להפועל תל אביב יש התקפה מצוינת שלא איימה עלינו. מבחינת גישה נתנו הכל. המטרה? להוציא את המקסימום מהסגל שיש לנו, בטוח שזה יבוא לנו ויוביל אותנו למקומות טובים. מה היה חסר? לשים את הכדור ברשת. אני לא מרוצה, אני הכי מתוסכל בעולם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
"הכי מתוסכל בעולם". ברדה/לירון מולדובן

לדברי המאמן הוסיף אלון תורג'מן: "חוץ מלשים כדור ברשת השארתי הכל על המגרש. יש ימים שעושים הכל נכון והגענו למצבים, כחלוץ זה הכי מתסכל. זה הזמן שלכם לירות עליי, אקח אחריות, אני בחיים לא חוויתי אווירה כזו, מבטיח לאוהדים שאתן פה עוד הרבה שערים. ליגה זו דרך, והדרך עוד ארוכה. אין לנו זמן, בשבת יש עוד משחק ושם נצטרך לקחת את הנקודות ולהבקיע.

"גם נגד 11 שחקנים וגם נגד 10, שלטנו בצורה אבסולוטית במגרש", המשיך תורג'מן והוסיף על בזבוזי הזמן, "גם אתמול דיברו על זה, אני לא אוהב לדבר על היריבה שלוקחת יותר מדי את הזמן, אבל אולי השופטים צריכים להוסיף טיפה יותר. זה לא תירוץ, לא כבשתי היום ואני מבטיח שזה יגיע בגדול".

על חוסר המחץ אמר לסיכום: "אני חלוץ, זו המטרה והעבודה שלי, אבל כולנו כאחד. אנחנו קבוצה, יש דרך ארוכה ובסוף נסתכל על כל הדרך ונסיק מסקנות. עשיתי הכל, כדורים שרקו ליד הקורות. שטפנו את המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully