וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבולוניה נכנסו בסקאריולו: "התייחס אלינו כאל קבוצת ליגה שנייה"

באנקי הוצג בווירטוס, הבעלים תקף במסיבת העיתונאים את המאמן היוצא: "נפגש עם טורונטו וריאל כשהיה תחת חוזה, הייתי צריך להילחם למען שחקנים"

מחוץ לקווים, 18.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי מספר ימים סוערים במועדון, וירטוס בולוניה הציגה היום (שני) את מאמנה החדש לוקה באנקי. כזכור ביום שישי פוטר מתפקידו סרג'יו סקאריולו שבועיים בלבד לפתיחת עונת היורוליג, זאת עקב מחלוקות קשות עם ההנהלה. המאמן האיטלקי הוחלף בידי בן ארצו שחתם לשנתיים, אחרי שהוביל את לטביה למקום החמישי המפתיע באליפות העולם האחרונה.

באנקי סיפר מוקדם יותר בפגרה כי כבר היה במגעים לחזור ליורוליג כמאמנה של באסקוניה, אך אלה דרשו ממנו להתפטר מאימון נבחרת לטביה לפני אליפות העולם כדי לבנות את הסגל והאיטלקי סירב לכך. הסבלנות השתלמה עבורו כעת, והוא ישוב לאמן ביורוליג לראשונה מאז 2017/18 - אז עמד על הקווים של באמברג.

המאמן חתום בלטביה עד יורובאסקט 2025, ולפי ההסכם אושר לו לא להגיע לפגרות הנבחרות ומשחקי המוקדמות שחלים במהלך העונה. באנקי זכור לרבים גם מתקופתו כמאמן מילאנו, אז הפסיד למכבי תל אביב באותה סדרת פלייאוף ב-2014.

מאמן שטרסבורג לוקה באנקי. ברני ארדוב
המאמן החדש בבולוניה. לוקה באנקי/ברני ארדוב

אך עם כל הכבוד למאמן החדש, את ההצגה במסיבת העיתונאים גנב מאסימו זאנטי, המחזיק ברוב הבעלות במועדון. זאנטי תקף את המאמן היוצא וחשף את ההתרחשויות מאחורי הקלעים שהובילו לפיצוץ: "אני מחשיב אותו למאמן גדול. הגנתי עליו במצבים מסוימים כשגורמים במועדון לא היו מרוצים, אבל כל מערכת יחסים מסתיימת, משהו קרה".

"אל תשכחו שהוא נפגש בעונה שעברה עם טורונטו ראפטורס וריאל מדריד כשהיה תחת חוזה בווירטוס", המשיך זאנטי, "כשנפגש איתן, הוא התייחס אלינו כאילו אנחנו קבוצת ליגה שנייה. וירטוס היא הקבוצה עם מספר האוהדים הגדול ביותר באיטליה, המועדון החשוב ביותר במדינה. אי אפשר להתייחס לווירטוס כאל עוד מועדון".

זאנטי גם התייחס למספר שחקנים, שבהם המאמן היוצא לא חשק: "הוא לא רצה את מילוש תאודושיץ' ומרקו בלינלי כי הם היו מבוגרים מדי בשבילו, הייתי צריך להילחם למענם. לשמחתי הארכנו את החוזה של בלינלי, מילוש לא הסכים להצעה ובסוף זה היה נכון עבורו לחזור לסרביה. לחצנו ידיים באפריל ואמרתי שהוא יכול לבנות את הקבוצה כפי שירצה. הוא לא רוצה אף שחקן מבוגר, גם לא את קייל ווימס שהוא הפייבוריט שלי ולא את דניאל האקט - שאותו ראיתי בוכה מחוץ לחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully