וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירטוס בולוניה פיטרה את סקאריולו במפתיע: "אמירותיו פגעו בקבוצה"

שלושה שבועות לפני פתיחת עונת היורוליג, האיטלקים נפרדו מהמאמן שרמז שההנהלה אחראית לבניית הסגל. טרינקיירי עשוי להחליפו

תיקתקנו, 15.9/ספורט1

שלושה שבועות בלבד לפני פתיחת העונה ביורוליג, וירטוס בולוניה פיטרה את המאמן סרג'יו סקאריולו במפתיע. הסיבה: ציטוטים שסיפק לעיתונות האיטלקית, בהם הטיל את האחריות על ההנהלה בכל הקשור לבניית הסגל.

"המועדון בנה לי קבוצה והעניק לי אותה. הסגל נבנה על ידי ההנהלה וצריך לתת לה את כל הקרדיט", אמר סקאריולו במסיבת העיתונאים לפני פתיחת העונה, באמירות שהתפרשו כביקורת מרומזת כלפי בכירים במועדון. לפי הדיווחים, סלע המחלוקת בין סקאריולו להנהלה היה סוגיית הישארותו של הגארד איפה לונדברג. סקאריולו השתכנע שהוא מעוניין בלונדברג בקבוצה, אבל ההנהלה התעקשה שיעזוב.

"אמירותיו של המאמן מלפני יומיים, כמו גם בסוף העונה שעברה, פגעו בשקט של הקבוצה ובהתלהבות שהייתה לקראת פתיחת העונה החדשה", נכתב בהודעת הפיטורים מטעם הקבוצה.

מאמן וירטוס בולוניה סרג'יו סקאריולו. דני מרון
סאגה משונה. סקאריולו/דני מרון

סקאריולו הוזכר לאורך הקיץ כמועמד לעזוב את וירטוס אחרי עונה אחת בתפקיד, כשבין היתר שמו נקשר במעבר לריאל מדריד או לטורונטו ראפטורס - שלא התממש בסופו של דבר. כעת הוא ועוזרו אנדראה דיאנה יעזבו מיידית את התפקיד, ומי שעשוי לרשת את סקאריולו הוא אנדראה טרינקיירי, שעזב את באיירן מינכן בתום העונה החולפת ונותר חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully