וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו עקץ את אינטר: "לוקאקו? הם צריכים לשמוח בשבילי"

החלוץ כבש שער בכורה ברומא ב-0:7 על אמפולי, המאמן שלח מסר לאקסית: "אין להם סיבה לכעוס, אני הייתי צריך אותו יותר"

תקציר: אינטר - מילאן 1:5/ספורט1

אחרי שצברה נקודה בלבד ולא הצליחה לנצח בשלושת המחזורים הראשונים בסרייה A, רומא "הוציאה עצבים" ופירקה 0:7 את אמפולי בסטאדיו אולימפיקו אמש (ראשון). הג'אלורוסי כבשו שביעייה לראשונה מאז המשחק מול קטאניה בנובמבר 2006, בעוד שהמפסידה ספגה מעל חמישה בפעם הראשונה בהיסטוריה בליגה הבכירה.

פאולו דיבאלה חזר מפציעה שגרמה לו להחמיץ את משחקי נבחרת ארגנטינה, עם צמד נהדר שהפך אותו לשחקן הרביעי בלבד שכובש בכל אחת מעשר העונות האחרונות באיטליה. "בהחלט היינו צריכים לשלוח מסר, לשנות משהו ולנסות שכל אחד יקריב מעצמו יותר", אמר החלוץ.

רומלו לוקאקו, רומא. Paolo Bruno, GettyImages
שער בכורה. רומלו לוקאקו/GettyImages, Paolo Bruno

אחרי "האקסטזה של מו", כפי שכתבו בכותרת ה"קוריירה דלו ספורט" על השביעייה של רומא, מוריניו סיפק אמירות מעניינות כהרגלו. "צר לי בשביל אמפולי, אבל זה כדורגל ו-7:0 זה משהו שקורה לעיתים", אמר הפורטוגלי.

חלוץ נוסף שמצא את הרשת הוא רומלו לוקאקו, שהבקיע שער בכורה במדים החדשים שלו. מוריניו שלח מסר לאינטר, אותה הרגיז הבלגי בהתנהלות שלו בקיץ האחרון: "אני לא חושב שיש לאינטר איזושהי סיבה לכעוס. הם צריכים לשמוח בשביל מאמנם לשעבר שהיה מאוד זקוק לחלוץ, יותר מהם", עקץ "המיוחד" שהוביל כזכור את הנראזורי לזכייה בטרבל ב-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully