וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוצצות: רומא פירקה 0:7 את אמפולי והשיגה ניצחון בכורה

עודכן לאחרונה: 17.9.2023 / 23:41

אחרי פתיחת עונת מתסכלת, הקבוצה של מוריניו הוציאה את העצבים על נועלת הטבלה. דיבאלה (צמד) כיכב, כריסטנטה כבש שער מרהיב וגם לוקאקו התכבד בשער בכורה. פיורנטינה ניצחה 2:3 את אטאלנטה

תיקתקנו, 15.9/ספורט1

המחזור הרביעי בסרייה A נמשך הערב (ראשון) עם רומא, שהשיגה סוף סוף ניצחון בכורה העונה עם 0:7 מוחץ על אמפולי, אחרי שפיורנטינה ניצחה 2:3 את אטאלנטה. לצ'ה, הבלתי מנוצחת הכי מפתיעה עד כה, השיגה 1:1 במונצה ואילו פרוזינונה הפכה פיגור 2:0 לניצחון 2:4 על ססואולו.

רומא - אמפולי 0:7

חרף העובדה שהקבוצה השיגה נקודה בלבד עד כה, אוהדי רומא הגיעו לטריגוריה כדי להביע תמיכה בז'וזה מוריניו ובשחקניו. רומא סבלה מפציעות רבות ומקווה שעכשיו, אחרי פגרת הנבחרות, המצב ישתנה. פאולו דיבאלה ורומלו לוקאקו פתחו יחד לראשונה ומול אמפולי, היחידה שטרם השיגה נקודה בסרייה A ויריבה שרומא ניצחה בכל שבעת המפגשים האחרונים, זה היה קל, קל מאוד. פאולו דיבאלה כבש בפנדל כבר בדקה השנייה ורנאטו סאנצ'ס הכפיל כעבור שש דקות בנגיחה מקרוב. גראסי כבש שער עצמי והעלה את רומא ל-0:3 עוד לפני ההפסקה (35). בדקה ה-55 כריסטנטה בישל לדיבאלה, שעבר את המגן שלו ובעט באלגנטיות לרשת ובדקה ה-80 כריסטנטה עצמו ירה פצצה מ-30 מטרים לחיבורים. חשבתם שרומא תחגוג ככה ולוקאקו לא יכבוש? שתי דקות חלפו עד שחלוץ נבחרת בלגיה התכבד בשישי עם בעיטה מקרוב אחרי בישול שני של בלוטי. גמור? ממש לא, ג'אנלוקה מאנצ'יני קינח (86) עם השביעי לרומא, שהנחילה ליריבתה הפסד רביעי בארבעה מחזורים והיא עם הפרש שערים מביך של 12:0. זו היתה השביעייה הראשונה של רומא מאז נובמבר 2006 ואמפולי? זו הפעם הראשונה שהיא סופגת שביעייה ולמעשה היא מעולם לא ספגה מעל 5 שערים בליגה הבכירה.

פאולו דיבאלה שחקן רומא חוגג שער. Ivan Romano, GettyImages
חוזר לעניינים. פאולו דיבאלה/GettyImages, Ivan Romano

פיורנטינה - אטאלנטה 2:3

רגע לפני שהן מתחילות שלב בתים אירופי (פיורנטינה בקונפרנס ליג, אטאלנטה בליגה האירופית) שתי הקבוצות סיפקו מותחן בן חמישה שערים שבסופו הסגולים השיגו ניצחון בית 37 אי פעם על היריבה מברגמו (רק את בולוניה ניצחו יותר). טון קופמיינרס ההולנדי העניק לאורחת יתרון בדקה ה-20, אבל ג'אקומו בונבנטורה הקפיץ לעצמו והשווה בשער נהדר בדקה ה-35 והבלם לוקאס מרטינס קוארטה הפך בנגיחה לפני סיום המחצית. מארטן דה רון הוסיף בישול שני ואדמולה לוקמן השווה (53), אבל המחליף כריסטיאן קואמה הכריע בדקה ה-76 והנחיל לאטאלנטה הפסד שני.
משחקים נוספים:

פרוזינונה - ססואולו 2:4
לפרוזינונה: וואליד שדירה (45+4 בפנדל), לוקה מאציטלי (70 ו-76), פול לירולה (90+6). לססואולו: אנדראה פינאמונטי (7 ו-24)

מונצה - לצ'ה 1:1
למונצה: אנדראה קולפאני (24). ללצ'ה: ניקולה קרסטוביץ' (3 בפנדל)

קליארי - אודינזה 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני פיורנטינה חוגגים. Gabriele Maltinti, GettyImages
יוצאים לאירופה עם ניצחון. שחקני פיורנטינה/GettyImages, Gabriele Maltinti

המחזור הרביעי באיטליה יושלם ביום שני עם צמד משחקים:

סלרניטנה - טורינו (19:30, ספורט3)

ורונה - בולוניה (21:45, ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully