וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמבפה? חוסלו ממשיך לכבוש את הברנבאו". אנצ'לוטי: "לא היה כזה"

החלוץ זוכה לשבחים אחרי עוד קאמבק של ריאל מדריד: "עושה מה שציפו מיוביץ' ומריאנו, זה לא כל כך קשה". המאמן מזהיר: "חייבים להימנע מפיגור". ולמה הפתיחה המושלמת צריכה להדאיג את הבלאנקוס?

מחוץ לקווים, 14.9/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

"עוד קאמבק במשרד", סיכמה זאת היטב אחת הכותרות ב"אס" הספרדי. ריאל מדריד שוב חזרה מפיגור, בפעם השלישית העונה, וניצחה אמש (ראשון) 1:2 את ריאל סוסיאדד כדי לשמור על מאזן מושלם בתום חמישה מחזורים. קרלו אנצ'לוטי עקף את זינדין זידאן ועלה למקום השני בטבלת הניצחונות של מאמני ריאל מדריד בכל הזמנים, עם 172. השיא ששייך למיגל מוניוס, עם 357, נראה בלתי ניתן להשגה.

לראשונה בעונה הזו ג'וד בלינגהאם לא היה מעורב בשער, אבל שני שחקני חיזוק אחרים של הבלאנקוס אחראים למחיקת הפיגור: פראן גרסיה שבישל פעמיים וחוסלו שכבר את השער השני, אחרי שפדה ואלוורדה השווה. המגן השמאלי אמנם התקשה הגנתית מול טאקה קובו המוכשר מסוסיאדד, שבישל והבקיע שער שנפסל, אבל בצד השני גרסיה המשיך להצדיק את מקומו בהרכב. חוסלו, שמצא את הרשת גם בקאמבק מול חטאפה בבית, הוא השחקן השני במאה ה-21 שכובש בשלושת משחקיו הראשונים בסנטיאגו ברנבאו: הראשון היה בהופעת הבכורה שלו ב-2011.

פראן גרסיה ריאל מדריד. רויטרס
סבל בהגנה, כיכב בהתקפה. פראן גרסיה/רויטרס

"אין לנו שחקן עם תכונות כאלה וגם לא היה לנו בשנים האחרונות", החמיא אנצ'לוטי לחלוץ. "הוא נותן לנו ביטחון בהתקפה כי הוא יודע לשחק עם הגב לשער ומייצר סכנה גדולה ברחבה". על גרסיה אמר האיטלקי: "הוא סבל קצת כי קובו שיחק טוב מאוד, אבל סיפק שני בישולים פנטסטיים שאפשרו לנו לנצח".

גם ב"מארקה" מתלהבים מחוסלו: "בזמן שמחכים לאמבפה, חוסלו עושה את מה שציפו בזמנו מיוביץ' ומריאנו. הוא תמיד נמצא איפה שהוא צריך, מכונת ייצור מצבים. חוסלו ממשיך לכבוש את הברנבאו בעזרת שערים ומוכיח שזה לא כל כך קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'וד בלינגהאם חוגג יחד עם חוסלו ריאל מדריד. רויטרס
החלוץ שלא היה לריאל מדריד. חוסלו חוגג עם בלינגהאם/רויטרס

אנצ'לוטי גם הודה שעם כל הכבוד לאופי ולמאזן המושלם, ריאל חייבת להפסיק להיכנס לפיגור: "אנחנו צריכים לבדוק את זה, בשלושה משחקים מתוך חמישה ספגנו ראשונים. טוב שחזרנו, אבל אנחנו צריכים למנוע את זה. ברגעים כאלה אנחנו מסוגלים לייצר אינטנסיביות שמקשה על היריבות".

ולמרות שהשיגה את כל הנקודות האפשריות עד כה, ייתכן שמחזיקת גביע המלך צריכה דווקא לשים לב לנתון שמספר כי היא לא זכתה באליפות בעונה שהתחילה עם חמישה ניצחונות רצופים מאז 1988. בשלושת המקרים האחרונים בהם פתחה עם 15 מ-15 בליגה, ריאל סיימה במקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully