וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבה לפסגה: ריאל מדריד הפכה פיגור ל-1:2 על ריאל סוסיאדד

ואלוורדה (46) וחוסלו (60) הפכו יתרון מפתיע של ברנצ'אה (5). הבלאנקוס נותרו מושלמים ועקפו בחזרה את ברצלונה בדרך למקום הראשון בטבלה. סביליה ניצחה 0:1 את לאס פלמאס בקאמבק של ראמוס, 1:2 דרמטי לוויאריאל על אלמריה

מייסון גרינווד מוצג בחטאפה/רויטרס

המחזור החמישי בספרד שם במוקד המשחקים את ריאל מדריד שניצחה 1:2 את ריאל סוסיאדד בדרך חזרה לפסגה עם 15 מ-15 נקודות. ויאריאל ניצחה 1:2 דרמטי את אלמריה. מייסון גרינווד רשם בכורה במדי חטאפה, שניצחה 2:3 את אוסאסונה. סביליה חגגה נקודות ראשונות עם 0:1 על לאס פלמאס בקאמבק של סרחיו ראמוס.

חוסלו ריאל מדריד. GettyImages
החמיץ ופיצה בענק. חוסלו/GettyImages

ריאל מדריד - ריאל סוסיאדד 1:2

בעונה שעברה האנדלוסים לא הצליחו אפילו להבקיע מול מחזיקת גביע המלך, והפעם מול הבלאנקוס שפתחו את העונה בצורה מושלמת, זה דווקא עבד לא רע עבור סוסיאדד במחצית הראשונה. אנדר ברנצ'אה ניצל הדיפה לא טובה של קפה בדקה החמישית והעלה את האורחת ליתרון מוקדם. בדקה ה-11 טאקפוסה קובו הכפיל בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה, אבל שחקן סוסיאדד הסתיר לשוער הספרדי של המארחת והשער נפסל מהר. חוסלו (16) עם החמצת ענק פגש רק את המשקוף של אלכס רמירו וקובו נעצר עוד פעמיים אצל שוער הבלאנקוס במחצית שהייתה יכולה להסתיים עם הרבה יותר שערים.

המחצית השנייה נפתחה בסערה כשפראן גרסיה מסר לפדריקו ואלוורדה שבבעיטה אדירה לקורה ופנימה השווה (46) ל-1:1. המגן השמאלי השלים צמד בישולים, הפעם לחוסלו שדייק עם נגיחה נהדרת לפינה הרחוקה (60) והעלה את ריאל ל-1:2 שנשמר עד הסיום עם מאזן מושלם של הבלאנקוס וכיבוש המקום הראשון מחדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנדר ברנצ'אה ריאל סוסיאדד. GettyImages
הימם את הברנבאו. ברנצ'אה/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 5: גול! אנדר ברנצ'אה נעצר מקרוב על ידי קפה, אבל הספיק לכדור החוזר והעלה את ריאל סוסיאדד ל-0:1!

דקה 11: קובו בפעולה נהדרת חתך מאגף ימין לאמצע ושחרר בעיטה נפלאה שנכנסה לשער של קפה, הפעם בעקבות שחקן סוסיאדד שהסתיר לשוער הספרדי, השער נפסל מהר והתוצאה נותרה רק 0:1.

דקה 16: החמצת ענק של חוסלו! החלוץ קיבל הזדמנות נפלאה להשוות כשדני קרבחאל שם אותו כמעט מול שער ריק, אבל בעט רק למשקוף של אלכס רמירו.

דקה 29: מצד אחד רמירו עצר את רודריגו מקרוב, מהצד השני קובו שוב סחט הדיפה מקפה והצליח להדאיג את אוהדי ריאל מדריד פעם נוספת לגבי היכולת ההגנתית הרעועה.

פראן גרסיה ריאל מדריד. רויטרס
סידר לואלוורדה את השוויון ולחוסלו את המהפך. גרסיה/רויטרס

דקה 46: גול! פראן גרסיה מסר לפדריקו ואלוורדה שהמתין על סף הרחבה של סוסיאדד ושיגר בעיטה אדירה שפגעה בקורה ונכנסה לרשת של רמירו - ריאל מדריד השוותה ל-1:1!

דקה 60: גול! המהפך הושלם - 1:2 לריאל מדריד! גרסיה עם בישול נוסף, הפעם לחוסלו שנגח נהדר לפינה הרחוקה והפך את התוצאה!

דקה 90: הצלת ענק של רמירו שעצר מקרוב את הנגיחה של ג'וד בלינגהאם, אבל שוער סוסיאדד הרחיק לקרן.

פדריקו ואלוורדה ריאל מדריד. GettyImages
שער ענק של האורוגוואי. ואלוורדה/GettyImages
אלכסנדר סורלות ויאריאל. GettyImages
שער ניצחון דרמטי. אלכסנדר סורלות/GettyImages

ויאריאל - אלמריה 1:2

עם מאמנה החדש פאצ'טה, יריבת מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית קיוותה לפתוח דף חדש לאחר שצברה רק שלוש נקודות בארבעת המחזורים הראשונים ונחלה שלושה הפסדים. אלמריה היתה יריבה בהזמנה עבור ויאריאל, אבל סרחיו אקימה בלם האורחים הפתיע עם היתרון בדקה ה-44. ויאריאל תקפה בחמת זעם וחמש דקות בתוספת הזמן של המחצית ג'רארד מורנו נותר חופשי ברחבה והשווה. הצוללת הצהובה הפעילה מכבש על השער בדקות האחרונות וארבע דקות בתוספת הזמן אלכסנדר סורלות הכריע אחרי בישול יפה של אלברטו מורנו.

סרחיו ראמוס שחקן סביליה. Fran Santiago, GettyImages
שוב בבית. סרחיו ראמוס/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - לאס פלמאס 0:1

כל שחקני העולה החדשה הגיעו בסופו של דבר אחרי פאדיחת הטיסה, אבל לא הצליחו למנוע מהאנדלוסים נקודות ראשונות העונה אחרי שלושה הפסדים. סרחיו ראמוס פתח בקאמבק שלו לקבוצת נעוריו אחרי כ-18 שנים וסייע לשמור על שער נקי ראשון, כאשר המחליף דודי לוקבאקיו נזקק ל-10 דקות על המגרש כדי להפציץ פנימה בהופעת הבכורה שלו (71) ולהרגיע את סביליה אחרי עוד משחק קשה. לאס פלמאס עם שתי נקודות ומתחת לקו האדום.

מייסון גרינווד שחקן חטאפה. Quality Sport Images, GettyImages
גרינווד במדי חטאפה/GettyImages, Quality Sport Images

חטאפה - אוסאסונה 2:3

מייסון גרינווד, שמנסה לשקם את הקריירה שלו אחרי הפרשיות במנצ'סטר יונייטד, נכנס כמחליף בדקה ה-77 והיה שותף לניצחון השני של חטאפה העונה. סטפן מיטרוביץ' פרץ את הסכר בדקה ה-36, אבל איקר מונוז השווה על סף המחצית. אנחל קרמונה קבע 1:2 למארחים בדקה ה-52, אבל בודימיר השווה בפנדל כעבור חמש דקות בלבד. אלא שכניסתו של גרינווד הפיחה רוח חיים בחטאפה, שהצליחה להכריע בזכות שער של נמניה מקסימוביץ' בדקה ה-86.

המחזור החמישי בליגה הספרדית יינעל ביום שני עם המשחק של גרנאדה ושון וייסמן נגד ג'ירונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully