וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה: "הליגה הסעודית בדרך להיות אחת הטובות בעולם"

החלוץ הצרפתי של אל איתיחאד דיבר לקראת מחזור הפתיחה של ליגת האלופות של אסיה (19:00, ספורט4) והצהיר: "רמת השחקנים שמגיעים מעלה גם את רמת הליגה"

שערי השבוע, ספורט1/ספורט1

ההחלטה של קארים בנזמה לעזוב את ריאל מדריד, במדיה זכה 5 פעמים בליגת האלופות ובכדור הזהב, ולעבור לליגה הסעודית, התקבלה בתמיהה מסוימת. החלוץ הצרפתי היה עוד בשיאו בעונה שעברה, אבל תחושת המיצוי, לפי דבריו, והכסף הגדול של הליגה בערב הסעודית, שכנעו את בנזמה להצטרף לפרויקט השאפתני ולחתום במדי אל איתיחאד - אחת מארבע הקבוצות השולטות במדינה מהמפרץ. יחד עם זוכה כדור הזהב, הצטרפו אנגולו קאנטה, ז'וטה מסלטיק, פאביניו ולואיז פליפה במטרה להשאיר את האליפות אצל הצהובים-שחורים, ומהערב (19:00, ספורט4), גם להתקדם במסע אל עבר זכייה בגביע האלופות של אסיה.

לפני מחזור הפתיחה נגד אגמק האוזבקית, הצרפתי סיפר כי לדעתו "הליגה בערב הסעודית בדרך להיות אחת הליגות הכי טובות בעולם". עוד הוסיף בנזמה ואמר: "זה יהיה המקרה כשכל כך הרבה שחקנים מקצוענים ברמה הזאת מגיעים לקבוצות כאן. זה יעלה את רמת הפיתוח של הליגה עוד הרבה יותר".

שחקן אל איתיחאד קארים בנזמה. Yasser Bakhsh, GettyImages
משוכנע שהליגה הסעודית עוד תהפוך לגדולה. בנזמה/GettyImages, Yasser Bakhsh

אל איתיחאד, קבוצתו של הצרפתי, במקום השני בליגה הסעודית אחרי 6 מחזורים, עם הפסד בודד לאל הילאל המוליכה - קבוצתו של ניימאר. בנזמה עם 3 שערים ושני בישולים מאז פתיחת העונה במדים הצהובים-שחורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully