וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל בישל בבכורה מול פנרבחצ'ה, נאתכו כבש בתוספת הזמן. צמד לחלאיילה

עודכן לאחרונה: 17.9.2023 / 23:39

שש דקות הספיקו למגן שהגיע מבאר שבע להכין את השוויון, גם ספורי עלה, אך המארחת ניצחה 2:3. הקשר של פרטיזן בלגרד העניק מהפך ו-2:3 דרמטי מהנקודה הלבנה. חלוץ גבאלה השווה ל-2:2 מול טוראן אחרי פיגור 2:0

תקציר: פנרבחצ'ה - אנטליאספור 2:3/ספורט1

רק בשבת חתם שגיב יחזקאל באופן רשמי על חוזה לשלוש שנים באנטליאספור, והערב (ראשון) כבר ערך הופעת בכורה ואפילו בישל בהפסד 3:2 בחוץ לפנרבחצ'ה החזקה. שחקן הכנף נכנס בדקה ה-58 ואחרי שש דקות ניסיון בעיטה שלו הפך לבישול לסקורר הפולני אדם בוקסה שהשלים צמד, גם רמזי ספורי עלה להופעת בכורה (71) אבל סבסטיאן שימנסקי (80) העניק למארחת ניצחון אחרי שאדין דז'קו כבש (45+1) ובישל לאירפן קחבג'י (56). יחזקאל גם ספג צהוב שתי דקות לסיום ואנטליאספור עדיין ללא ניצחון אחרי חמישה מחזורים בליגה הטורקית.

* עוד בטורקיה: עדן קארצב שיחק 89 דקות בהרכב איסטנבול בשאקשהיר, שניצחה 0:2 בחוץ את איסטנבולספור והשיגה נקודות ראשונות העונה אחרי שלושה הפסדים.

* אחרי ההפסד של הכוכב האדום בלגרד, היריבה העירונית פרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו קיוותה לחלוף על פניה כשאירחה את רדניק, אך כבר אחרי 27 דקות נקלעה לפיגור כפול, ובדקה ה-43 נותרה בעשרה שחקנים עם כרטיס אדום לאלכסנדר שקיץ'. במחצית השנייה המארחת חזרה מהר לעניינים ובדקה ה-81 השוותה מהנקודה הלבנה, ובתוספת הזמן (90+3) הקשר הישראלי בעט פנדל מוצלח שקבע מהפך דרמטי והעניק שלוש נקודות יקרות לפרטיזן שעלתה למקום השני בטבלת הליגה הסרבית על חשבון הקבוצה של ברק בכר ועומרי גלזר.

* אוסמה חלאיילה הציל את גבאלה מהפסד כשהבקיע צמד ב-2:2 בחוץ מול טוראן. החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-63 כאשר קבוצתו פיגרה 2:0, צימק בבעיטה חדה מצד ימין בדקה ה-71 והשווה את התוצאה עם פנדל בדקה ה-78 אחרי נגיעת יד ברחבה. גבאלה נותרה אמנם במקום האחרון בליגה האזרית, אבל השיגה נקודה רביעית בשישה מחזורים. חלאיילה כעת עם שלושה שערי ליגה, גלעד אברמוב נותר על הספסל.

רמזי ספורי שחקן אנטליאספור מול פנרבחצ'ה. אנטליאספור, אתר רשמי
גם הוא ערך בכורה. רמזי ספורי/אתר רשמי, אנטליאספור

* נטע לביא שפתח בשני המשחקים של נבחרת ישראל, המתין הפעם על הספסל ונכנס בדקה ה-70 למשחקה הביתי של גמבה אוסקה מול אליברקס ניגאטה בליגה היפנית. ריוטארו משינו הבקיע מחוץ לרחבה וסידר יתרון לגמבה שבע דקות לפני שלביא נכנס, שונסוקה מיטו קבע 1:1 וחלוקת נקודות בדקה ה-83. אחרי שני הפסדים בגביע הליגה, שבהם לא שותף לביא עקב שהותו עם הנבחרת, גמבה סופרת משחק חמישי ללא ניצחון בכל המסגרות אך לפחות היא שמה סוף לרצף של שלושה הפסדים.

* מערבה משם, בקזחסטן, עופרי ארד השלים 90 דקות ב-1:2 של קייראט על ז'ייטסו טאלדיקורגן. קבוצתו של הישראלי נקלעה לפיגור אחרי 12 דקות משער של נורברגן נורגול, אך צמד של ז'ואאו פאולו (33 ו-62) קבע מהפך וניצחון לאורחת. ארד וחבריו עם ניצחון ליגה שני ברציפות, ואחרי 22 מחזורים הם מדורגים במקום הרביעי בטבלה.

* בוריס קליימן השלים 90 דקות בשערה של פאס יאנינה, שסיימה ב-2:2 בחוץ מול אסטרס טריפוליס במחזור הרביעי בליגה היוונית ובמאזנה כעת חמש נקודות.

* עומרי גנדלמן נכנס בדקה ה-79 והיה שותף ל-1:1 של גנט בחוץ מול לובן, אצלה רז שלמה לא היה בסגל. גנט עדיין בפסגה הבלגית עם 14 נקודות מ-18 אפשריות.

* אליאל פרץ שיחק 45 דקות והוחלף במחצית ב-1:1 של אפולון לימסול עם אפועל ניקוסיה. הקבוצה של הקשר הישראלי במקום השביעי בליגה הקפריסאית אחרי 4 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully