וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב יחזקאל: "זו הזדמנות נהדרת עבורי ועבור חברי הטוב רמזי ספורי"

שחקן נבחרת ישראל הוצג באנטליאספור ואמור להיות בסגל מול פנרבחצ'ה (א', 16:55, ספורט2). הנשיא גולל: "רצינו אותו מאוד"

שערי השבוע, ספורט1/ספורט1

שגיב יחזקאל הגיע היום (שבת) לטורקיה וחתם רשמית על חוזה לשלוש שנים, לאחר שנמכר אתמול מהפועל באר שבע לאנטליאספור תמורת 900 אלף יורו. הישראלי ישתכר כ-400 אלף יורו לעונה ומיועד לשחק בכנף בתחילת דרכו בטורקיה ולאו דווקא כמגן ימני, כפי שהיה בהפועל באר שבע.

יחזקאל בן ה-28 קיבל את החולצה מספר 29 ואמר במהלך הצגתו: "אני שמח מאוד להיות כאן. זו הייתה עסקת העברה מסובכת, אבל בסופו של דבר מוצלחת, במהלכה הגישה של הנשיא והמאמנים כלפיי הייתה כנה מאוד. זו הזדמנות נהדרת עבורי ועבור חברי הטוב רמזי. אני מרגיש טוב ומוכן לשחק, מקווה שתהיה לכולנו עונה מוצלחת ורוצה להודות לכל מי שתרם למעבר שלי".

נשיא המועדון סברי גולל אמר: "שגיב הוא שחקן שרצינו מאוד ועקבנו אחריו זמן רב. הסקאוטים שלנו הגיעו לראות אותו באופן אישי והעבירו חוות דעת חיובית לגביו. המשכנו להתעקש עליו עד היום האחרון של החלון והשלמנו את ההעברה ממש בשעות האחרונות. אנחנו שמחים שהוא כאן איתנו. ספורי ושגיב הגיעו מאותה קבוצה ומשחקים יחד גם בנבחרת ישראל, אז זה יקל על ההתאקלמות. שניהם מגיעים אחרי משחקים ונמצאים בכושר, ואני מקווה שזה יועיל לנו".

שגיב יחזקאל חותם על חוזה כשחקן אנטליאספור. אנטליאספור, אתר רשמי
שגיב יחזקאל חותם על החוזה/אתר רשמי, אנטליאספור

שני הישראלים אמורים להיכלל בסגל כבר מחר (ראשון, 16:55, ספורט2) במשחק החוץ של אנטליאספור מול המוליכה המושלמת פנרבחצ'ה. האורחת צברה עד כה שלוש נקודות עם שלוש תוצאות תיקו רצופות שהגיעו אחרי הפסד 1:0 לטרבזונספור במחזור הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully