וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר חוטף: "אם ההפסד הראשון היה 'יום רע', מה יגידו הפעם?"

אחרי הפסד הליגה השני, 2:1 לצ'וקאריצ'קי, בסרביה קובעים כי "כבר אפשר לדבר על משבר בכוכב האדום" ויודעים שמול מנצ'סטר סיטי היכולת הזו לא תספיק: "השחקנים מתחת לרמה הנדרשת לליגה, שלא לדבר על ליגת האלופות, כל החולשות נחשפו"

תקציר הפסדה של הכוכב האדום בלגרד 2:1 לצ'וקאריצ'קי/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד של ברק בכר הייתה כל כך מרשימה בהכנה לעונה החדשה וגם במחזורים הראשונים, אך כל זה נראה כרגע כמו היסטוריה רחוקה. אלופת סרביה נחלה אתמול (שבת) את הפסד הליגה השני שלה בשבעה מחזורים בלבד כשנכנעה 2:1 לצ'וקאריצ'קי. עבור המאמן הישראלי ההפסד הזה מגיע בתזמון גרוע במיוחד, כאשר כבר מחרתיים מצפה לו מפגש בחוץ מול אלופת אירופה - מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה.

"אם ההפסד הראשון 3:2 לווז'דובאץ היה 'יום רע', מה אפשר להגיד הפעם?" תהו ב"מונדו" הסרבי אחרי הפסד חוץ שני ברציפות, "השחקנים היו הרבה מתחת לרמה הנדרשת לליגה הסרבית, שלא לדבר על ליגת האלופות, כך שיש הרבה דאגות לקראת מנצ'סטר סיטי".

"הכוכב האדום נותרה מודאגת. בהתחשב בהשקעות בקבוצה, אפשר כבר לדבר על משבר", סיכמו ב"ספורטל" המקומי, "צ'וקאריצ'קי חשפה את כל החולשות של הכוכב האדום והורידה אותה על הברכיים".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic/ Getty images, עיבוד תמונה
"כל החולשות נחשפו". בכר/עיבוד תמונה, Srdjan Stevanovic/ Getty images

עבור הקבוצה של בכר ועומרי גלזר היה זה הפסד ראשון לצ'וקאריצ'קי מזה ארבע שנים, והם רחוקים כבר ארבע נקודות ממוליכת הטבלה באצ'קה טופולה - הסגנית מהעונה שעברה. ליריבה המרה פרטיזן בלגרד שתי נקודות פחות מהכוכב האדום אך גם שני משחקים חסרים, כך שביברס נאתכו וחבריו בהחלט תוכל להגיע לדרבי הגדול ב-27 בספטמבר כשהם מעל האלופה בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully