וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני המפגש עם סיטי: ברק בכר והכוכב האדום שוב הופתעו בליגה

המאמן הישראלי חווה הפסד שני בסרביה - הפעם 2:1 לצ'וקאריצ'קי שנוצחה ע"י האלופה ב-11 מפגשים ברצף. גלזר נכנע לשער מרהיב

תקציר הפסדה של הכוכב האדום בלגרד 2:1 לצ'וקאריצ'קי/ספורט1

לא כך ציפה מישהו בסרביה שהכוכב האדום תגיע לקראת הקמפיין המדובר שלה בליגת האלופות, ובטח שלא ברק בכר. המאמן הישראלי המשיך לבצע החתמות במהלך השבוע האחרון, אבל שלושה ימים לפני הביקור אצל אלופת אירופה מנצ'סטר סיטי בשלב הבתים של ליגת האלופות, הפסיד הערב (שבת) בפעם השנייה העונה בליגה הסרבית - 2:1 בחוץ לצ'וקאריצ'קי.

בכר שינה מערך ל-4-2-3-1 עם שריף אנדיאיי בהופעת בכורה, אבל חלוץ הרכש היה חתום על החמצה מזעזעת וגם סחיטת הפנדל שהובילה לשוויון לא הספיקה כדי להימנע מהפסד. עומרי גלזר פתח בין הקורות אחרי ההופעה הנהדרת במדי נבחרת ישראל מול בלארוס שבה כיפר על הטעות ב-1:1 מול רומניה, אך לא יכול היה להושיע מול פנדל של מרקו דוצ'יץ' (23) ושער פנטסטי של המצטיין במשחק, הניגרי סאנדיי אדטונג'י (75).

צ'וקאריצ'קי שהודחה על ידי אולימפיאקוס בפלייאוף הליגה האירופית ותתחיל את דרכה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג ביום חמישי בחוץ מול פרנצווארוש של מוחמד אבו פאני, הייתה זו שהפסידה לכוכב האדום בגמר הגביע האחרון. סך הכול היא נוצחה על ידי הדאבליסטית ב-11 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, אבל הערב חגגה על חשבונה ניצחון ראשון מאז אפריל 2019 ונמצאת מרחק שלוש נקודות ממנה. בכר עדיין במקום השני, אם כי המוליכה באצ'קה טופולה הגדילה את יתרונה בפסגה לארבע נקודות.

שריף אנדיאיי שחקן הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
החמצה נדירה. שריף אנדיאיי/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

מהלך המשחק

דקה 23: גול! מסירה רעה של קאנגווה אחורה סיבכה את ספאיץ', אדטונג'י חטף והבלם הפיל אותו ברחבה. הקפטן דוצ'יץ' ניגש לנקודה הלבנה, הטעה את גלזר והעלה את צ'וקאריצ'קי ל-0:1.

דקה 32: איזו החמצה מוזרה של אנדיאיי. איבניץ' פרגן לו במתפרצת של שניים על אחד והעמיד אותו מול שער ריק, אבל חלוץ הרכש בעט בדשא הגרוע במקום בכדור וההגנה הצליחה למנוע שוויון.

דקה 48: גול! בכר ביצע חילוף משולש עם פתיחת המחצית השנייה וזה השתלם די מהר, כאשר שריקה די מפוקפקת לפנדל בטענה לתפיסה של טושיץ' את אנדיאיי, נוצלה על ידי המחליף קראסו שגלגל מהנקודה הלבנה אל הרשת והשווה עבור הכוכב האדום ל-1:1. המאמן המקומי מאטיץ' זעם על השריקה וראה כרטיס אדום.

דקה 51: מילאדינוביץ' יכול היה להחזיר את היתרון למארחת, אבל בעט מהאוויר והכדור שלו חלף מעט מעל המשקוף. מיד לאחר מכן איבנוביץ' כבר הכניע את גלזר, אבל למזלו של השוער הישראלי הכדור נעצר בקורה.

דקה 75: גול! אדטונג'י עבר בקלות את סטאמניץ', הטעה אותו שוב ושיגר מחוץ לרחבה כדור מדויק אל החיבורים של גלזר, שיכול היה רק להביט בהשתאות. 1:2 מדהים לצ'וקאריצ'קי.

דקה 100: גם גלזר עלה לכדור חופשי בניסיון נואש להשוות, אבל הגנת צ'וקאריצ'קי הסתדרה ושמרה על הניצחון היוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully