וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קולות של דולפינים מקיימים יחסי מין יעזרו לי להחלים מהפציעה"

ארון רוג'רס, הקוורטרבק של ניו יורק ג'טס, שנפצע בשבוע שעבר וידוע באמירותיו המגוחכות, סיפק עוד הצהרה לפנתיאון וגם הכריז: "אם נעלה לפלייאוף, ייתכן שאצליח לחזור"

ארון רוג'רס ניו יורק ג'טס. GettyImages
ארון רוג'רס ניו יורק ג'טס/GettyImages

ארון רוג'רס היה לחלוטין חסר מזל. הקוורטרבק של ניו יורק ג'טס הספיק לרשום ארבעה מהלכים בלבד במשחק הראשון בקבוצתו החדשה, לפני שקרע את גיד אכילס וסיים את העונה עם פתיחתה.

אלא שרוג'רס בן ה-39 לא איבד תקווה. בסוף השבוע הוא התראיין בתוכנית של פאט מקאפי, ואמר כי יש סיכוי שיחזור לפלייאוף, אם הג'טס יעפילו אליו. את השיקום יעבור בביתו שבמאליבו, קליפורניה, הקרוב לאוקיינוס - ושם יש משהו שיכול, אולי, לעזור לו.

"שמעתי שקולות של דולפינים מקיימים יחסי מין יכולים מאוד לעזור להחלמה", אמר הקוורטרבק, שידוע בהתבטאויותיו ההזויות. כזכור, רוג'רס השיב בעבר בחיוב כשנשאל אם הוא מחוסן לקורונה, אבל לאחר שחלה והתברר כי לא ציית לפרוטוקול הליגה התברר שלא קיבל זריקות חיסון ותשובתו המוקדמת immuned (מחוסן טבעית) לא תאמה את התשובה שהיה צריך לתת מלכתחילה - vaccinated. כך או אחרת, הגולשים לא איחרו לסנוט בו על האמירה המוזרה עם הדולפינים.

האם רוג'רס אכן יהיה מוכן לפלייאוף? לא ברור, אבל כדי לבחון זאת הג'טס צריכים להגיע לשם תחת מחליפו זאק ווילסון, שסייע להם לנצח את בפאלו במחזור הראשון. הלילה הם ייצאו למשחק קשה בדאלאס, שגברה בניו יורק על הג'איינטס 0:40 במחזור הפתיחה. במשחקים בולטים נוספים תארח סינסינטי את בולטימור, ג'קסונוויל את טנסי ולוס אנג'לס ראמס את סן פרנסיסקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully