וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש אומת: ארון רוג'רס קרע את גיד האכילס, יפרוש מפוטבול?

הקוורטרבק של ניו יורק ג'טס נפצע במשחק הראשון של קבוצתו וסיים את העונה. בגיל 39, עשוי לסיים את הקריירה בעקבות הפציעה הקשה ואוהדים כבר קוראים לבריידי לחזור מפרישה: "זה התסריט הטוב ביותר שאפשר לדמיין"

דריבל, 12.9/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

הצטרפותו של ארון רוג'רס לניו יורק ג'טס מגרין בי פקרס הפך את האחת הלוזריות הגדולות בליגת ה-NFL למועמדת לגיטימית להגיע לפחות לגמר ה-AFC אם לא לסופרבול היוקרתי. הפרנצ'ייז המפואר שזכה באליפות היחידה ב-1969, וגם אז זה היה לפני איחוד הליגות, חיזק משמעותית את הסגל לקראת העונה הקרובה, אך מה שקרה הלילה במשחק בין הג'טס לבאפלו, אולי חיסל לא רק את התוכניות של הקבוצה מהתפוח הגדול, אלא יתכן וגם את הקריירה כולה של אחד הקוורטרבקים הגדולים בתולדות הליגה.

מסירה אחת של רוג'רס לתוך המשחק, אותו הג'טס הצליחו גם לנצח בסיום, הספיקה עד שהשחקן בן ה-39 סיים על הדשא עם תיקול שגמר לו את העונה. הישיבה של רוג'רס על הדשא סימנה כי הפציעה ככל הנראה תהיה חמורה, ואחרי צילום ששלל שבר בקרסול, החשש האמיתי אומת כשתוצאות בדיקת ה-MRI שעבר ה-QB הותיק עם קרע מלא בגיד האכילס.

הפציעה הקשה של רוג'רס תשאיר אותו מחוץ לעונת הפוטבול הקרובה בוודאות, כשהחשש הגדול הוא שאחד הכוכבים הגדולים ביותר ב-NFL במאה ה-21 לא ישוב גם לשחק יותר. בגיל 39 ואחרי קריירה ארוכה הכוללת זכייה אחת בסופרבול ו-4 תארי MVP, האמריקאי עשוי לפרוש בנסיבות עצובות במיוחד.

ארון רוג'רס ניו יורק ג'טס. GettyImages
מכה אדירה לקוורטרבק הותיק. רוג'רס/GettyImages

ההתלהבות שהייתה בתחילת העונה מהגעתו לתפוח הגדול התנפצה ברגע לכל אוהדי הג'טס בפרט וחובבי הליגה בכלל.

כעת אוהדים רבים בטוויטר קוראים לקאמבק נוסף של טום בריידי אחרי הפרישה כשכתבו: "התסריט הטוב ביותר שאפשר לדמיין אחרי הפציעה הטרגית היא חזרה של בריידי מהפרישה, היישר לעמדת הקוורטרבק בניו יורק ג'טס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully