וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבכורה שלו בניו יורק: ארון רוג'רס נפצע, הג'טס ניצחו את בפאלו

הקוורטרבק שרק הגיע מגרין ביי לניו יורק הספיק למסור כדור אחד בלבד לפני שנפצע בגיד אכילס ונטש, יעבור MRI שיאבחן האם סיים את העונה. הג'טס ניצחו בהארכה 16:22

שחקן ניו יורק ג'טס ארון רוג'רס. Michael Owens, GettyImages
שחקן ניו יורק ג'טס ארון רוג'רס/GettyImages, Michael Owens

איזה חוסר מזל משווע. ארבעה מהלכים ומסירה אחת בלבד לתוך המשחק של ניו יורק ג'טס מול בפאלו, ארון רוג'רס כבר נפצע בגיד אכילס. הקוורטרבק שהגיע מגרין ביי לג'טס עורר ציפיות רבות במשחק הבכורה שלו, אבל נפצע בפתיחה והיום (שלישי) יעבור בדיקת MRI. המשמעות של פציעה בגיד אכילס עלולה להיות היעדרות ארוכה של מספר שבועות ואף חודשים. הניצחון של ניו יורק ג'טס (0:1) על בפאלו (1:0) 16:22 לאחר הארכה אמנם לווה בפרץ של שמחה במדולנדס, אולם בניו יורק לא מסתירים את הדאגה לאחר הפציעה.

זאק ווילסון עלה במקום רוג'רס הפצוע. לאחר שהבילס עלו ליתרון 3:13 גרג זורליין צימק את הפער עם שער שדה. מסירה לטאצ'דאון של ווילסון השוותה את התוצאה, הג'טס עברו להוביל 13:16 לאחר עוד שעה שדה של זורליין פחות משתי דקות לסיום, אבל כשעל השעון נותרו שש שניות השווה טיילר בס ל-16:16.

מעט יותר מחמש דקות בתוך ההארכה סאם מרטין מבפאלו בעט כדור הרחקה, קסווייר גיפסון השתלט עליו ורץ 65 יארד לתוך האנדזון כדי לקבוע 16:22 לניו יורק. זו הייתה הפעם השלישית בסך הכול בהיסטוריה שבה החזרת פאנט מכריעה משחק בהארכה.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully