וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאנו שייכת לאינטר: "עם הקהל מאחורינו, אפשר לעשות הכל"

הנראזורי ניצחו את מילאן פעם חמישית ברציפות, אינזאגי: "יש עוד דרך ארוכה". פיולי: "משחק שיעזור לנו לגדול בטווח הארוך"

תקציר: אינטר - מילאן 1:5/ספורט1

הדרבי של מילאנו שייך לאינטר, וזה רק הופך ברור יותר ממשחק למשחק. הערב (שבת) מחצו הנראזורי 1:5 את היריבה העירונית בדרך לניצחון חמישי ברציפות על מילאן - לראשונה בתולדותיהם. שחקניו של סימונה אינזאגי נותרו המושלמים היחידים בסרייה A, והם נראים בכושר שיא גם לקראת פתיחת ליגת האלופות שלהם, ביום רביעי הבא מול ריאל סוסיאדד. הרוסונרי, מצידם, יקווה להתאושש, ואין להם הרבה זמן לעשות זאת - כבר ביום שלישי מחכה להם ניוקאסל.

"היתה לנו התחלה נהדרת ונשארנו מרוכזים, כבשנו ברגעים הנכונים וכל המחליפים עלו עם הגישה הנכונה", החמיא אינזאגי לשחקניו. "אני מברך את השחקנים שלי עם הפתיחה לעונה, אנחנו מאושרים ששימחנו את הקהל, אבל עכשיו מתחיל רצף משחקים קשה וצריך להיות מוכנים. זה רגע צעד בעונה ארוכה, יש לנו עוד דרך ארוכה מאוד ללכת בה. בעונה שעברה זכינו בשני תארים והגענו לגמר ליגת האלופות, אז זה נתן לנו אמונה. עכשיו צריך להיות מוכנים להכל".

על מרכוס תוראם שכבש שער ענק אמר המאמן: "לא ממש הכרתי אותו אישית כשהוא הגיע אלינו, אבל דידייה דשאן מאוד החזיק ממנו. יש לו איכויות אדירות, הוא בחור טוב שהתאקלם במהרה".

גיבור המשחק הנריך מחיטריאן שהשלים צמד הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד, בעיקר אני. מה שחשוב זה לא שכבשתי, אלא שניצחנו והמשכנו את פתיחת העונה המצוינת שלנו. עם הקהל מאחורינו, אנחנו יכולים לעשות הכל. נמשיך ככה ונראה מה יקרה. זה לא משנה אם אני פותח או עולה כמחליף, מה שחשוב זה אינטר. כולם נלהבים פה, בין אם הם שחקני הרכב או ספסל".

לאוטרו מרטינס, שחקני אינטר חוגגים. Pier Marco Tacca, GettyImages
הפייבוריטים לאליפות? לאוטרו והחברים/GettyImages, Pier Marco Tacca

מנגד, מילאן ההמומה ליקקה את הפצעים. "ספגנו ברגעים בהם נדמה היה שנחזור למשחק", טען סטפנו פיולי. "השער השני היה הרסני במיוחד עבורנו. השלישי כבר הוציא את הרוח מהמפרשים. זה מאכזב להפסיד דרבי, בעיקר בתוצאה כזאת, אבל היינו במשחק עד השער השלישי. אינטר היתה חכמה מאיתנו וחדה יותר, זה היה הפער העיקרי. ברור שאפשר להיות טובים יותר. ב-15 הדקות האחרונות היינו מותשים ובסיום פשוט הפסקנו לשחק, זה לא צריך לקרות".

על פתיחת ליגת האלופות ביום שלישי אמר: "זה הדבר החשוב ביותר כרגע. יש לי קבוצה בוגרת שתנתח את הטעויות. אין חשש למכה פסיכולוגית לפני ניוקאסל, זו רק פתיחת העונה. זה משחק שיעזור לנו לגדול בטווח הארוך, אפילו שהתוצאה הזו כואבת מאוד".

סימון קיאר הוסיף: "תוצאה כזאת, בדרבי, מכבידה עליך מאוד. אני מתנצל בפני האוהדים, אינטר היו חכמים יותר, אבל זה מסע ארוך וצריך לחזור לעבודה מחר. הכרנו את הסגנון שלהם אבל קיווינו שעם השיטה שלנו נוכל לנצח. אנחנו תמיד מנסים לשחק את הכדורגל שלנו, גם מול אינטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully