וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון חמישי ברציפות בדרבי: 1:5 משפיל לאינטר על מילאן

הנראזורי מחצו והם המושלמים היחידים בסריה A. צמד למחיטריאן, שער גדול לתוראם. ולאחוביץ' וקייזה הובילו את יובנטוס ל-1:3 על לאציו. נאפולי חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול גנואה

תקציר: אינטר - מילאן 1:5/ספורט1

אינטר נותרה הערב (שבת) המושלמת היחידה בסרייה A, כשהביסה את מילאן עם 1:5 ענק בדרבי. עוד קודם לכן יובנטוס עקפה אותן זמנית עם 1:3 על לאציו בפתיחת המחזור הרביעי באיטליה. האלופה נאפולי נמנעה מהפסד מפתיע וחזרה ל-2:2 מול גנואה.

אינטר - מילאן 1:5

הדרבי המרתק בין שתי המושלמות היחידות הבטיח וגם קיים - בעיקר עבור הנראזורי, שהמשיכו במומנטום וחגגו ניצחון חמישי ברציפות על היריבה העירונית בכל המסגרות - שיא כל הזמנים בתולדות המועדון. הפתיחה בישרה על מה שעתיד היה להגיע - הנריך מחיטריאן כבש כבר בדקה ה-5, בעוד מרכוס תוראם הכפיל עם פצצה נפלאה לחיבורים (38). רפאל לאאו צימק בדקה ה-57 אחרי בישול נאה של אוליבייה ז'ירו, אך חלומות הקאמבק התנפצו במהרה - בדקה ה-69 השלים מחיטריאן צמד מבישול של לאוטרו מרטינס, שהוכשל ברחבה על ידי תאו הרננדז עשר דקות לאחר מכן. הקאן צ'לחנוילו דייק מהנקודה הלבנה, ואת הדובדבן על הקצפת הניח דוידה פראטסי (90+3), שהפך את הניצחון הענק הזה להשפלה של ממש עבור היריבה העירונית - חמישייה ראשונה שהיא סופגת בדרבי מזה 49 שנה. אינטר הלוהטת תפתח את דרכה בליגת האלופות ביום רביעי כשתתארח אצל ריאל סוסיאדד, בעוד הרוסונרי יקווה להשתקם כשיארחו ביום שלישי את ניוקאסל.

שחקני אינטר חוגגים. רויטרס
הצגה. אינטר חוגגת/רויטרס

יובנטוס - לאציו 1:3

את ניצחונה היחיד העונה השיגה לאציו לפני שבועיים באצטדיונה של האלופה נאפולי, אבל היא לא הצליחה לשחזר את זה בטורינו, שם לא גברה על יובנטוס בליגה מאז אוקטובר 2017. דושאן ולאחוביץ' ופדריקו קייזה שוב סיפקו את הסחורה, כאשר הסרבי הפציץ פנימה בדקה ה-10 אחרי הכנה של מנואל לוקאטלי והשלים צמד עם שער נהדר בדקה ה-67 אחרי אסיסט של ווסטון מקני, ואילו האיטלקי שהיה בספק ירה בתווך מתוך הרחבה (26). לואיס אלברטו רק צימק (64) עבור האורחת שסופרת כבר הפסד שלישי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

צפו ב-1:3 של יובנטוס

תקציר: יובנטוס - לאציו 1:3/ספורט1
פדריקו קייזה עם דושאן ולאחוביץ' שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
עובדים טוב יחד. פדריקו קייזה עם דושאן ולאחוביץ'/רויטרס

גנואה - נאפולי 2:2

אחרי ההפסד ללאציו לפני פגרת הנבחרות, היתה האלופה קרובה מאוד להפסד שני ברציפות - אך הצליחה להיחלץ ממנו ולהשיג נקודה מול העולה החדשה. מתיה באני (40) ומתאו רטגוי (56) הדהימו, לפני שג'אקומו רספאדורי (76) צימק ומתאו פוליטאנו (84) איזן. ביום רביעי תקווה נאפולי לשוב למסלול הניצחונות כשתפתח את דרכה בליגת האלופות עם משחק חוץ מול בראגה.

שחקן נאפולי ג'אקומו רספאדורי. רויטרס
גם זה משהו. רספאדורי/רויטרס

משחקי יום ראשון בליגה האיטלקית:

קליארי - אודינזה
פרוזינונה - ססואולו
מונצה - לצ'ה
פיורנטינה - אטאלנטה
רומא - אמפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully