וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה קטלו, ברק בכר: "לא יודע איך ההפסד ישפיע לפני סיטי"

שלושה ימים לפני המפגש עם אלופת אירופה, הכוכב האדום נכנעה גם לצ'וקאריצ'קי ובתקשורת לא ריחמו: "רגע איום". חלוץ הרכש תחת אש, המאמן תירץ: "כר הדשא היה גרוע"

תקציר הפסדה של הכוכב האדום בלגרד 2:1 לצ'וקאריצ'קי/ספורט1

בסוף חודש אוגוסט הכוכב האדום בלגרד רשמה הפסד ראשון בליגה הסרבית אחרי קרוב לשנתיים ובסרביה נדהמו מכך שהאלופה מעדה ושברק בכר פספס הזדמנות להיות חתום על שיא היסטורי. הערב (שבת) ברק וקבוצתו ספגו את הפסדם השני העונה בליגה, כאשר נכנעו 2:1 לצ'וקאריצ'קי בחזרה הגנרלית למפגש עם מנצ'סטר סיטי - אלופת אירופה שאצלה יתארחו כבר בעוד שלושה ימים.

ב"מונדו" נכתב: "הכוכב שוב קרסה בליגה, ככה אי אפשר לשחק בליגת האלופות". ב"קורייר" הוסיפו: "האלופה עברה זעזוע שלושה ימים לפני שהיא פוגשת את אלופת אירופה. זה רגע איום עבורה". ב"טלגרף" בסרביה נכתבו דברים ברוח דומה: "הכוכב האדום בשוק. גם מההפסד, וגם מההחמצה של החלוץ החדש שלה שקשה להאמין שלא הצליח להבקיע מהעמדה בה היה".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic/ Getty images, עיבוד תמונה
"זה יותר מדי". המסר של ברק בכר/עיבוד תמונה, Srdjan Stevanovic/ Getty images

בסיום המשחק בכר התנצל על ההפסד השני וטען שעל הקבוצה להציג לפחות את היכולת שמציגים אוהדיה ביציעים. על היכולת הוסיף: "זה יותר מדי. התייחסנו למשחק ברצינות, בלי קשר לליגת האלופות. התכוננו טוב למשחק, אלו דברים שקורים. התחלנו טוב את שתי המחציות, אבל נענשנו על טעויות. בחרתי את ה-11 האלה כי הם היו הכי חזקים למשחק הזה. לא חשבתי על המשחק הבא. רצינו לנצח וליצור מומנטום לקראת ההמשך, אבל הפסדנו".

על ההחמצה הנדירה של שריף אנדיאיי בהופעת הבכורה אמר: "זה קורה, כר הדשא הגרוע גם השפיע מאוד על המשחק. נגיעה אחת לפעמים לא מספיקה כשהמשטח ברמה כזו".

לקראת מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה ביום שלישי הוסיף: "אי אפשר לדעת איך זה ישפיע, כל משחק לגופו. אנחנו חייבים לשכוח את המשחק הזה וליהערך למפגש עם הקבוצה הכי טובה בעולם. אנחנו צריכים להתרכז רק בזה עכשיו. אנחנו יודעים שאנחנו לא בכושר טוב ועושים טעויות, אבל אנחנו חייבים להיות יחד ולעשות דברים אחרת כדי לשנות את המומנטום השלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully