וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתיחה הגרועה מאז 1989/90 לא מדאיגה את טן האח: "השיטה עבדה"

עודכן לאחרונה: 16.9.2023 / 21:12

יונייטד עם שלושה הפסדים בחמישה מחזורים. המנג'ר טען ש"אפשר ללמוד הרבה ממשחקים כאלה" ומצא משהו חיובי אפילו בשריקות הבוז

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברייטון 3:1/ספורט1

פתיחת העונה הרעה של מנצ'סטר יונייטד נמשכה הערב (שבת), כשהשדים האדומים חטפו 3:1 בביתם מברייטון והם כבר רחוקים תשע נקודות מהמקום הראשון ושבע מהמקום השני, בתום חמישה מחזורי ליגה בלבד. בכך הגיע לסיומו רצף של 30 משחקים ללא הפסד באולד טראפורד, אך הנתון המשמעותי יותר - לראשונה מאז 1989/90, יונייטד פותחת עונה עם שלושה הפסדים בחמשת המחזורים הראשונים.

"השיטה שלנו עבדה", התעקש אריק טן האח. "20 הדקות הראשונות היו טובות מאוד. היינו צריכים להמשיך ככה, למרות הספיגה הראשונה, כי נראינו טוב. היו לנו הזדמנויות. אני מאוכזב מאוד מהתוצאה, שיחקנו היטב בחצי הראשון אבל היו שתי מפלות - עם הספיגה והשער שנפסל לנו. נצטרך לנתח את המשחק הזה ולהבין איפה צריך להשתפר, ואז לחשוב על המשחק הבא".

המנג'ר הוסיף ואמר: "תמיד יש מקום לשיפור. זה לא היה היום שלנו, אבל צריך להישאר חיוביים. אפשר ללמוד הרבה ממשחקים כאלה, בעיקר בקטע המנטלי. צריך להישאר חזקים". על הבוז שנשמע כשרסמוס הוילונד (שפתח לראשונה העונה) הוחלף במצב של 2:0 אמר: "זה חיובי. הוא היה טוב מאוד והקהל אמר את דברו. הם מאמינים בו. הוא לא היה מוכן למשחק שלם".

כריסטיאן אריקסן הוסיף: "זה כואב מאוד. צריך להסתכל על עצמנו. במחצית הראשונה דווקא שיחקנו טוב ושלטנו, אבל אנחנו מאוכזבים. ברייטון כבשה בהזדמנות הראשונה שלה, ואז היה קשה לקחת לה את הכדור. הדברים הקטנים צריכים מכריעים, גם נגד ארסנל. צריך להיות מפוקסים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully