וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' ופריידיי תורגלו ביחד, חדרה תנצל את הרדיוס? "זה לא טדי"

בית"ר ירושלים רוצה לצאת מהמינוס בבלומפילד ושני החלוצים יפתחו לראשונה זה לצד זה. אביטן מחפש נקודות ראשונות, חלוץ בארנסלי מועמד (שני, 20:00, ספורט2)

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים מצפים ללפחות 15 אלף צופים במשחק הרדיוס מחר (שני, 20:00, ספורט2) בבלומפילד נגד הפועל חדרה במסגרת המחזור השלישי. לאחר שני מחזורים בית"ר עדיין עם מינוס של נקודה, זכר לעונש שספגה בעקבות אירועי גמר גביע המדינה.

יוסי אבוקסיס מתלבט באם לפתוח עם ארבעה או חמישה שחקני הגנה, אך בשני המערכים פרד פריידיי ומיירון ג'ורג' תורגלו יחד, כאשר ייתכן כי פריידיי יוסט מעט לאגף. בקישור הדברים תלויים במערך. מקומו של דני הוצ'קו מובטח וגם של אופיר קריאף במידה ולא יוסט לעמדת הבלם, כאשר נראה כי דור מיכה או עדי יונה ישלימו את ה-11.

דני הוצ'קו שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מקומו מובטח. הוצ'קו/קובי אליהו

הפועל חדרה

הפועל חדרה תנסה לצבור נקודות ליגה ראשונות, אחרי שנוצחה נגד הפועל באר שבע ומכבי תל אביב בשני מחזורי הפתיחה. המאמן ניסו אביטן תירגל מספר מערכים, כאשר תמיר עדי תורגל הן כקשר והם כבלם שלישי לצידם של סולימאן קוליבאלי ועידו לוי, כך שהקבוצה תוכל לעבור ממערך הגנתי לקו התקפי יותר ולהיפך. ניב גוטליב צפוי לפתוח לצידם של סמי בוראר וטוני גומש בהתקפה.

"נחנו קצת בפגרה, התכוננו כמו שצריך למשחק, מבחינתנו זה עוד משחק חוץ מאוד קשה ומצפים לקחת נקודות ראשונות", אמר אביטן לקראת המשחק. "בכדורגל תמיד יש לחץ, גם אם היינו מנצחים את המשחקים הראשונים. לחץ זה חלק מהעניין. אנחנו מגיעים לבלומפילד ולמרות שזה משחק קשה, זה עדיין לא טדי. אנחנו צריכים להיות ערוכים ולעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים, ואנחנו יכולים. אני מאמין בקבוצה שלנו, הראינו גם במשחקים שהפסדנו, בחלק מהדקות, שיש לנו קבוצה טובה ואיכותית. אני מקווה שהפעם זה יבוא לידי ביטוי גם בתוצאה".

בקבוצה ממשיכים במירוץ להחתמת חלוץ זר לקבוצה, כאשר לשלושת המועמדים שהיו עד כה, וויליאם טוגי, איגור בוגומולסקי הבלארוסי וארווין סורייה הפנמי, הצטרף מועמד נוסף - הבלגי ארון לייה איסקה, שחקנה של בארנסלי מהליגה השלישית באנגליה, שגדל באנדרלכט הבלגית ושיחק בין השאר במץ, מארסיי וטולוז מהליגה הצרפתית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
תמיר עדי הפועל חדרה מאוכזב. קובי אליהו
תורגל גם בקישור וגם בהגנה. תמיר עדי/קובי אליהו

טריוויה

* ב-13 מפגשים מאז חזרתה של הפועל חדרה לליגה הבכירה, בית"ר ירושלים השיגה שבעה ניצחונות וחדרה חמישה. התיקו היחיד היה 0:0 בטדי בנובמבר 2021.

* אצטדיון בלומפילד לא מאיר פנים לבית"ר ירושלים. היא הפסידה שם 2:1 להפועל חיפה במחזור הפתיחה ו-3:2 למכבי בני ריינה במשחק הרדיוס במחזור השישי בעונה הקודמת. היא נוצחה שם בעונה הקודמת גם כשהתארחה אצל מכבי והפועל תל אביב, וכך גם לפני שנתיים. הניצחון האחרון בבלומפילד: 0:1 על הפועל תל אביב בדצמבר 2019.

* הפועל חדרה, שעדיין לא צברה נקודה העונה, סופרת 13 משחקי ליגה בהם ספגה לפחות שער אחד. הפעם האחרונה בה שמרה על רשת נקייה הייתה בפברואר: 0:0 מול הפועל תל אביב... בבלומפילד.

* כל 12 משחקי הליגה האחרונים של בית"ר ירושלים הגיעו להכרעה: חמישה ניצחונות לעומת שבעה הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 10834

משחקי המחזור השלישי בליגת העל:

ראשון, 19:30: בני סכנין - הפועל ירושלים
ראשון, 19:45: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
ראשון, 19:45: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
ראשון, 20:00: מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה (ספורט2)
ראשון, 20:00: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה (ספורט3)


שני, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט2)
שני, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully