וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון אחרי הניצחון ההיסטורי: "בטוח אבקיע במשחקים הבאים"

הקשר בריאיון לספורט1 אחרי שטוטנהאם השיגה את המהפך המאוחר בתולדות הפרמיירליג: "הכדור לא נכנס לי, אבל הייתי מאוד מעורב". רישרליסון ריגש אחרי "הסיוט שעבר"

תקציר: טוטנהאם - שפילד יונייטד 1:2/ספורט1

רישרליסון הגיע לטוטנהאם בקול תרועה רמה בשנה שעברה, אבל את עונתו הראשונה במדי התרנגולים סיים עם שער אחד בלבד בליגה - מול ליברפול, היריבה העירונית של אברטון שממנה הגיע. היום (שבת) הוא עלה מהספסל ימים ספורים אחרי שחשף באומץ רב שהוא זקוק לסיוע מפסיכולוג, ובתוספת זמן יוצאת דופן כבש (90+8) ובישל (90+11) לדיאן קולוסבסקי את שער הניצחון ב-1:2 על שפילד יונייטד.

"חלומו של כל תסריטאי התגשם היום עבור טוטנהאם ורישרליסון", נכתב בממלכה, "הוא עבר שבוע קשה והתוודה שהוא זקוק לעזרה, זכה לתשואות מהקהל כאשר עלה מהספסל ועם שער ובישול הוביל את טוטנהאם לניצחון בפתיחת עונה אדירה. הוא סבל לא מעט השבוע, אבל הסיוט הזה מאחוריו".

מנור סולומון שחקן טוטנהאם מול ג'יידן בוגל שחקן שפילד יונייטד. JUSTIN TALLIS/AFP, GettyImages
יפתח גם בדרבי הגדול נגד ארסנל? סולומון יורה החוצה/GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP

מנור סולומון בריאיון לספורט1 אחרי המהפך ההיסטורי

מנור סולומון בריאיון אחרי הניצחון של טוטונהאם 1:2 על שפילד יונייטד/ספורט1

עד כה טוטנהאם איבדה נקודות רק ב-2:2 מול ברנטפורד במחזור הפתיחה והציפייה ממנה הייתה להביס בביתה את העולה החדשה שפילד יונייטד, אבל היא נקלעה לפיגור מפתיע וכאמור נזקקה למהפך יוצא דופן שהתאפשר בזכות 12 דקות של תוספת זמן. מי שלא היה על המגרש באותן דקות זהו מנור סולומון, שזכה מאנג' פוסטקוגלו לחולצת ההרכב משחק שני ברצף, אבל הפעם החמיץ פעמיים ולא הצליח לבשל ליונג-מין סון, שבדקה ה-80 פינה את מקומו על הדשא ביחד עם הישראלי לטובת רישרליסון ופרישיץ' שבישל לו.

בריאיון לספורט1 אחרי המשחק אמר סולומון: "קודם כל שנה טובה וחג שמח. פתחנו את השנה החדשה עם ניצחון חשוב במשחק שבו שלטנו ללא עוררין והחמצנו המון, הם הבקיעו שער מחצי מצב. הכי חשוב שבסוף ניצחנו ולקחנו שלוש נקודות חשובות".

על הופעתו השנייה בהרכב: "הייתי מאוד מעורב וככה אני גם צריך להיות. מול השער הכדור לא נכנס לי כמה פעמים, אבל זה מה שאני צריך לעשות, לנסות לבשל ולייצר לעצמי מצבים. אני בטוח שבמשחקים הבאים זה ייכנס".

על רישרליסון אמר הישראלי: "אני חושב שעברה עליו תקופה לא קלה והוא גם דיבר על זה לאחרונה. אלו שערים מאוד חשובים בשבילו ובשבילנו, אנחנו זקוקים לו ואני בטוח שהוא יהיה מאוד משמעותי".

לקראת הדרבי נגד ארסנל בשבוע הבא הוסיף: "זה הולך להיות משחק גדול. זה הדרבי של צפון לונדון ואולי המשחק הכי חשוב שלנו מכל המשחקים. נגיע במטרה לנצח גם אם זו קבוצה מעולה, אבל הוכחנו שגם אנחנו קבוצה מעולה".

המהפך המאוחר בתולדות הפרמיירליג

הדעות לגבי הופעתו של סולומון היו חלוקות. הישראלי היה פעיל מאוד לכל אורך 80 הדקות שבהן שותף, כמעט בישל וגם היה קרוב להבקיע, אבל את ההזדמנות הטובה ביותר שלו פספס כאשר בעט מתוך הרחבה מעל השער. "הוא היה מורגש מאוד ב-45 הדקות הראשונות", נכתב על הישראלי באתר "פוטבול לונדון", "מנור הגיע למצבים טובים על אף שלא הצליח לכבוש. במחצית השנייה הנוכחות שלו הלכה ודעכה והוא הוחלף".

ברשתות החברתיות זכה סולומון למילים חמות על כךל שלא הפסיק להיות בתנועה, יצר מצבים וגם איים על השער לא אחת, אבל כן הייתה ביקורת על כך שהוא לא מסוכן מספיק מול השער. "זה שחקן שיוצר כאוס אצל היריבות, הוא צריך להמשיך לפתוח בהרכב", נכתב בין השאר. כעת יהיה מעניין לראות אם ישמור על חולצת ההרכב ויפתח משחק שלישי ברציפות, בעיקר כי משחקם הבא של התרנגולים יהיה הדרבי הגדול של צפון-לונדון במגרשה של ארסנל ביום ראשון הבא.

המנג'ר פוסטקוגלו, שלא הפסיד משחק בית כבר 1,047 ימים - מאז נובמבר 2020 כאשר עוד אימן בליגה היפנית - כעת חתום על המהפך המאוחר בתולדות הפרמיירליג בחסות תוספות הזמן הארוכות מהרגיל ואחרי המשחק הוא אמר: "זה היה סיום נהדר. לא רק בכל מה שנוגע לסגנון המשחק ולכדורגל שלנו, כי יש גם את הצד שבו אנחנו מנסים לבנות את הרוח, האופי והחוסן שלנו והיום ראינו הרבה מזה. אני מקווה שסיום המשחק היום יאפשר לנו גם לתדלק את הדברים האלו עוד יותר להמשך - אני חושב שבכל פעם שאתה נקלע למצוקה כלשהי ומצליח להתמודד איתה, זה עוזר לך לגדול ולהתחזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully