וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מאוכזבת מהשריקה המכרעת: "פנדל רך, זה ספורט של מגע"

מולר אחרי ההחלטה המפוקפקת ב-2:2 מול לברקוזן: "באנגליה לא היו שורקים על זה". וגם: הרמז של קימיש והבלבול עם סרט הקפטן

תקציר: באיירן מינכן - באייר לברקוזן 2:2/ספורט1

צפו בתקציר: 2:2 דרמטי בין באיירן מינכן ללברקוזן

שריקה שנויה במחלוקת לפנדל בתוספת הזמן העסיקה אמש (שישי) יותר מכל את באיירן מינכן, שספגה שער שוויון מהנקודה הלבנה בדקה ה-93 וסיימה ב-2:2 ביתי נגד באייר לברקוזן. שתי הקבוצות איבדו נקודות ראשונות העונה, ואחרי המשחק הזה אין יותר מושלמות בבונדסליגה. מטבע הדברים, החלטת השיפוט עמדה במוקד לאחר המשחק.

אלפונסו דייויס ספק הכשיל את יונאס הופמן ברחבה, כשרק התערבות שופטי המסך הובילה לשריקה לפנדל. "השופט לא שרק, מבחינתי זו לא טעות ברורה שהכריחה את ה-VAR להתערב, אבל לא משנה מה אגיד עכשיו", הצטער מאמן באיירן תומאס טוכל בריאיון עם DAZN. "זה היה נראה שהתמזל מזלנו עם השער השני, אבל אז הגיעה שריקה מסובכת נגדנו".

הארי קיין העלה את הבווארים ליתרון כבר אחרי שבע דקות והגיע לארבעה שערים בארבעת משחקי הליגה הראשונים שלו בבאיירן. מירוסלב קלוזה היה האחרון שעשה זאת במועדון, ב-2007, כאשר בנוסף רשם הסקורר האנגלי את השער ה-300 בקריירה. אלכס גרימלדו השווה עבור לברקוזן בבעיטה חופשית אדירה (24), לאון גורצקה כבש מאוחר את ה-1:2 (86) אבל הפנדל המדובר אפשר לאקסקיאל פלאסיוס לקבוע את תוצאת הסיום בדקה ה-94.

"אם נשרק פנדל על דבר כזה, אנחנו צפויים לראות עוד הרבה פנדלים העונה", אמר ל-Sport1 הקפטן תומאס מולר. בהמשך הוא הוסיף כששוחח עם DAZN: "אנחנו בספורט של מגע, זה פנדל מאוד רך. הוא פוגע ממש קצת ברגל של הופמן. באנגליה לא היו שורקים על זה".

הארי קיין באיירן מינכן לצד לירוי סאנה. GettyImages
הארי קיין ממשיך בשלו, אך באיירן מינכן כבר לא מושלמת/GettyImages
שחקן באיירן מינכן יוזואה קימיש מעביר את סרט הקפטן אל לאון גורצקה. Lars Baron, GettyImages
"קפטן ל-10 שניות!". קימיש מעביר לגורצקה את הסרט/GettyImages, Lars Baron

אירוע נוסף שהעסיק את התקשורת הגרמנית היה הוצאתו של יוזואה קימיש, שבדרך החוצה הסתיר את פיו עם היד ולחש מספר דברים לעבר טוכל. קימיש נעדר מסגל נבחרת גרמניה בצמד המשחקים האחרון בגלל פציעה קלה, ומאמן באיירן הבהיר מראש שהצוות הרפואי אישר לשחקן להשתתף רק ב-60 דקות, לכן הוא הוחלף בדיוק בדקה ה-60.

אבל נראה שהקשר לא אהב זאת. כששאלו אותו ב"סקיי" אם החילוף היה בגלל פציעה, הוא חייך וענה: "שאלו את המאמן". ב"בילד" התמקדו דווקא במה שקרה לפני יציאתו: מולר, שהוחלף 10 שניות לפני כן, העביר לקימיש את סרט הקפטן, רק כדי שהאחרון יראה מיד את המספר שלו על השלט של השופט הרביעי בחילוף שהגיע מיד אחר כך, ויעביר את הסרט לגורצקה. "קפטן ל-10 שניות!", התקוממו בגרמניה, "אפשר היה לנהל את העניין הזה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully