וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאלה ואופציה מול מכירה: למה מתעכבת עסקת שבירו?

16.9.2023 / 8:43

ברקת לא מוכנה לשלם 2 מיליון שקל כפי שדורש שרצקי ומנסה לצרף את החלוץ במתווה כמו זה שבו שוחרר לעירוני קרית שמונה, אך אוהדי הפועל באר שבע זועמים בעקבות העזיבות של ספורי ויחזקאל ולוחצים לרכש

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

למרות כמות גדולה של מתווכים ואנשים שמנסים לסייע, איזי שרצקי ואלונה ברקת עדיין לא מוצאים נוסחה לסגירת הפערים בנוגע לאיתמר שבירו. עיקר המחלוקת הוא סביב העובדה שהפועל באר שבע נתנה שחררה בזמנו את החלוץ לעירוני קרית שמונה בעסקה של השאלה בחינם ואופציית רכישה בגובה של 900,000 שקל תמורת כרטיס השחקן שלו, אותה מימש שרצקי כשרכש את שבירו מהמועדון הדרומי.

כעת רוצה ברקת מתווה דומה של השאלה ללא תמורה ואופציה. שרצקי מדבר על סכום מכירה מיידי של שני מיליון שקלים ולכך לא מוכנים בהפועל באר שבע, שם מתעקשים על המתווה הנ"ל. הבעלים של עירוני קרית שמונה, לעומת זאת, טוען כי כעת שבירו הוא שחקן אחר, כזה שהתקדם מאז שעזב את באר שבע, ולכן הוא רוצה מכירה מיידית ובסכום כפול ממה שברקת קיבלה בזמנו.

מה שיכול ועשוי לסגור את הפער זה הלחץ שמפעילים האוהדים של סגנית האלופה החל מאמש. העזיבה של שגיב יחזקאל לאנטליאספור הטורקית מיד אחרי שגם רמזי ספורי נמכר לאותה קבוצה, הכניסה את הקהל של הפועל באר שבע לטירוף וכעס יוצאי דופן והם מצפים לצירוף שחקנים בימים שנותרו עד לסגירת חלון ההעברות ב-20 לחודש.

אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
טירוף וכעס יוצאי דופן. אוהדי הפועל באר שבע/ברני ארדוב

איתמר שבירו היה מהכובשים המצטיינים בליגת העל בכל אחת משתי העונות האחרונות: ב-2021/22 הוא סיים כסגן של עומר אצילי עם 15 כיבושים, לצד סטיפה פריצה ודין דוד. בעונה שעברה הרשית 12 פעמים, כשרק שישה שחקנים הבקיעו יותר ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully