וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק מתוסכלת: "אפשר היה למנוע את הפציעה של ליאל עבדה"

רוג'רס הסביר כי השחקן לא היה צריך להעמיס על עצמו אחרי טיסה, אך הבהיר: "לא אגיד לאלון חזן איך לעשות את העבודה שלו"

תיקתקנו, 15.9/ספורט1

תסכול גדול בסלטיק מפציעתו של ליאל עבדה. אחרי שבישר כי שחקן הכנף הישראלי ייאלץ להיעדר בין שלושה לארבעה חודשים, המאמן ברנדן רוג'רס אמר ל"הראלד" שהוא מאוכזב בעיקר כי זו פציעה שאפשר היה למנוע.

כזכור, עבדה נפצע בשריר הירך בזמן שנשאר לתרגל בעיטות אחרי אחד האימונים של נבחרת ישראל בשבוע שעבר. "להיות מושבת בגלל משהו שאתה יכול לשלוט בו, זה החלק המתסכל. כלומר לשלוט מבחינת 'אל תעשה את התרגול בסוף האימון'", הסביר רוג'רס. "זה קרה לי בעבר עם שחקן צעיר בשם סוסו, שמשחק בסביליה. כשאתה נוחת מטיסה והולך להתאמן, הרגליים שלך עדיין מלאות לחץ מהטיסה, אז כשאתה בועט ועושה תרגילי חזרות, זה מפעיל עליהן עומס. זה בהחלט משהו שאפשר למנוע, אבל שחקנים צעירים רואים רשת והם רוצים לבעוט אליה".

מאמן סלטיק ברנדן רוג'רס. Ian MacNicol, GettyImages
מתוסכל. ברנדן רוג'רס/GettyImages, Ian MacNicol

המנג'ר הצפון-אירי הבהיר שאין לו טענות למאמן הנבחרת אלון חזן על ההתנהלות עם עבדה: "לעולם לא אגיד למאמן לאומי איך לעשות את העבודה שלו, אלא אם הוא יתקשר אליי. אם הוא רוצה לדבר איתי או לבוא לאימון, הדלת תמיד פתוחה. אני חושב שיש המון שיתוף פעולה בין ההתאחדויות לצוותים הרפואיים במועדונים".

רוג'רס הוסיף שהצער גדול במיוחד כי עבדה כבר נרשם בסגל לליגת האלופות ואף שחקן לא יוכל להחליף אותו: "זה התסכול הגדול. היינו צריכים לחשוב על זה. בשורה התחתונה, אנחנו לא יכולים לשנות את זה. זה יהיה שיעור טוב לליאל לקראת ההמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully