וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס אישר: "ליאל עבדה ייעדר שלושה-ארבעה חודשים"

מכה לנבחרת ישראל ולסלטיק: שחקן הכנף יחמיץ את שלב הבתים בליגת האלופות ואת שארית מוקדמות היורו. "חבל, אנחנו מאוכזבים"

מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת בלארוס - אלון חזן ואלי דסה מדברים/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אביעד בלילי

מאמן סלטיק ברנדן רוג'רס אישר היום (חמישי) את הבשורה הקשה שהייתה באוויר מבחינתו של ליאל עבדה: שחקן הכנף של נבחרת ישראל ואלופת סקוטלנד לא צפוי לחזור לשחק ב-2023 בעקבות הפציעה שספג ביום שישי האחרון לקראת המשחק ברומניה. המשמעות היא שעבדה יחמיץ לא רק את קמפיין ליגת האלופות עם סלטיק (לפחות אם היא לא תעבור את שלב הבתים), אלא גם לא יעמוד לרשות הנבחרת בשארית מוקדמות יורו 2024. בהחלט מכה קשה לכל הצדדים.

"הוא נסע להיבדק בלונדון, אבל אנחנו חושבים שהוא ייעדר בין שלושה לארבעה חודשים", סיפר היום רוג'רס במסיבת עיתונאים לקראת משחק מול דנדי יונייטד בשבת. "הוא נפצע בסופו של אימון כשתרגל בעיטות וזה חבל מאוד בשבילנו, כי הוא עשה קדם עונה מוצלח וכפי שראיתם הוא פתח בלא מעט משחקים מאז שאני כאן. אנחנו מאוכזבים".

המנג'ר הצפון-אירי הודה שלא רק חומרת הפציעה מצערת עבור עבדה, אלא גם התזמון: "הוא נראה שמח ואני ציפיתי להמשך ההתפתחות שלו כי יש כמובן הרבה דברים שהוא יכול להשתפר בהם. חבל, אבל הוא ילמד מזה ויעבוד קשה כדי לחזור לחלק השני של העונה".

ליאל עבדה, סלטיק. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
בשורה מצערת. ליאל עבדה/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

עבדה בן ה-21 הספיק לערוך העונה ארבע הופעות בליגה הסקוטית, שלוש מהן בהרכב הראשון, כשהוא תורם שער ובישול. זו הייתה הפעם השנייה השנה בה הוא נפצע באימון הנבחרת, כשהקודמת הייתה במרץ בשריר הירך האחורי והשביתה אותו לכ-40 יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully