וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "תמיד כיף לנצח קבוצה כמו פנרבחצ'ה. צריכים לעבוד על התיאום"

15.9.2023 / 18:23

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהניצחון על היריבה הטורקית במשחק ההכנה: "צריך להתרגל לאינטנסיביות. יש הרבה מה ללמוד ולתקן ובגלל זה ההכנות האלה חשובות"

תיקתקנו, 15.9/ספורט1

אחרי הניצחון על הפועל חולון במשחק ההכנה הראשון לקראת עונת המשחקים הקרובה, מכבי תל אביב פתחה הערב (שישי) את טורניר ההכנה "גאליס" שברודוס ברגל ימים עם ניצחון 78:82 על פנרבחצ'ה. הצהובים השתלטו על המשחק בשלב מוקדם וברחו ליתרון דו ספרתי שהחזיק מעמד ברוב הערב, אך לקראת הסיום ראו כיצד הוא נחתך, לפני שהאלופה הישראלית הצליחה להתעשת ולסיים את ידם על העליונה לקראת המשחק מול פנאתינייקוס ביום ראשון הקרוב.

שחקני הרכש בדמותם של תמיר בלאט, אנטוניוס קליבלבד, ג'יימס ווב וחסיאל ריברו גם כן שותפו והצטרפו לרשימת הקלעים אותה הוביל בגאון ווייד בולדווין עם 16 נקודות.

מאמן הקבוצה, עודד קטש, התייחס לניצחון הראשון בטורניר ההכנה ביוון: "סך הכל משחק טוב עבורנו. גם להתרגל לאינטנסיביות הזו, לגדלים האלה, לאתלטיות וגם הרבה ללמוד ולתקן. כמו במשחקים מהסוג הזה, שני המאמנים יוצאים לא מרוצים ומרגישים שיש להם הרבה על מה לעבוד. אנחנו מרגישים שיש לנו לעבוד על התיאום ובגלל זה המשחק הזה כל כך חשוב. תמיד כיף לנצח קבוצה כמו פנרבחצ'ה".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
"יש הרבה על מה לעבוד". קטש/דני מרון

אחרי טורניר ההכנה ברודוס, מכבי תל אביב תמשיך לטורניר הכנה נוסף שיערך בקפריסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully