וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רציתם שלא אחגוג?": צ'יצ'אריטו נזכר בשער הבכורה המוזר ביונייטד

בריאיון לשליח ספורט1 ללונדון ניב דברת, החלוץ סיפר על השער נגד צ'לסי, פרגוסון והשחקן מהסגל הנוכחי שהיה לוקח לקבוצתו: "רשפורד יעיל כמו שחקן ברמה עולמית, פרננדש לא מוערך"

חאבייר צ'יצ'אריטו הרננדס בריאיון עם ניב דברת/ספורט1

גם אחרי שכריסטיאנו רונאלדו עזב את מנצ'סטר יונייטד בפעם הראשונה ב-2009, השדים האדומים המשיכו להיות בין הקבוצות המובילות בכדורגל האירופי כל עוד סר אלכס פרגוסון היה על הקווים. אחד מהשחקנים ששיחקו באותן שנים אחרונות של פרגוסון היה חאבייר הרננדס, הזכור בכינויו "צ'יצ'אריטו". החלוץ המקסיקני הבקיע 59 שערים ובישל 20 נוספים ב-157 הופעות במדים האדומים, והיה שותף לזכייה בשתי האליפויות האחרונות של המועדון.

צ'יצ'אריטו שמשחק בשנים האחרונות בלוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS שוחח עם שליח ספורט 1 ללונדון ניב דברת, ונזכר בשער הבכורה שלו במדי יונייטד בשנת 2010. אז, נגד צ'לסי במשחק מגן הקהילה בוומבלי, החלוץ קיבל כדור רוחב וניסה לבעוט לרשת החשופה, אך הכדור פגע בפניו ורק לאחר מכן נכנס לרשת.

"מה רציתם? שלא אחגוג את השער? היה גול", סיפר צ'יצ'אריטו בריאיון על אותו יום בוומבלי, "התחבקתי עם דימיטר ברבאטוב ומייקל קאריק, אמרתי להם שזה פגע לי בפנים וצחקנו על זה. אם הכדור לא היה פוגע לי בפנים הוא היה טס ליציע, המון מזל היה בשער הזה".

חאבייר הרננדס שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
תקופה יפה ביונייטד. צ'יצ'אריטו/רויטרס

עוד במנצ'סטר יונייטד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המקסיקני נשאל את מי מבין שחקני הסגל הנוכחי של מנצ'סטר יונייטד הוא היה לוקח לקבוצה ששלטה בכדורגל האנגלי בתקופתו: "מרכוס רשפורד. אני אוהב את ברונו פרננדש שהוא אחד השחקנים החשובים בקבוצה ולא מקבל מספיק הערכה בפרמיירליג, אבל אני חושב על מרכוס בגלל העמדה שלו, למרות שהיו לנו שם את ג'י סונג פארק ונאני. מרכוס מגיע לרמת יעילות של שחקן ברמה עולמית. זה לא משנה אם הוא משחק טוב או רע, מרכוס צריך להיות שם, הוא זקוק לחמש נגיעות כדי לשנות משחקים לגמרי".

החלוץ נשאל מי בעיניו השחקן הכי גדול בהיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד, והתעקש לבחור דווקא במאמן: "סר אלכס פרגוסון, ואני נשאר עם התשובה שלי. אנשים היו מתקשים עם הכינוי שלי, הוא היה קורא לי צ'יקו".

הריאיון המלא משודר בערוצי ספורט1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully