וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן חשף בפני ונגר: ארוחת הריגול של גארי נוויל "הרגה" את ארסנל

שוער העבר סיפר למאמנו כיצד מגן מנצ'סטר יונייטד עלה בזמן כינוס של נבחרת אנגליה על הרגלי התזונה החדשים של היריבה ורתח: "כולם צריכים לאכול אותו דבר!"

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1

היריבות בין ארסנל למנצ'סטר יונייטד הייתה בשיאה לפני יותר מ-20 שנה, כאשר אלכס פרגוסון הצעיד את מנצ'סטר יונייטד לשלל הישגים וארסנל צמחה מחדש בהדרכת ארסן ונגר, שהביא שימוש במדעי הספורט ושינה את הרגלי התזונה של שחקניו. שוקולד נאסר למאכל, המבורגרים וצ'יפס הוצאו מהתפריט ועל הכול פיקח ד"ר ג'ון קריין, שבמקביל לעבודתו כרופא של ארסנל החזיק בתפקיד גם בנבחרת אנגליה. שם גארי נוויל הבחין בשינוי.

דייויד סימן, שוער נבחרת אנגליה וארסנל דאז, שוחח על כך עם ונגר בפודקאסט שלו ואמר למאמן הצרפתי: "כשהגעתי היית כל כך הרבה לפני כולם, לפני כל מועדון אחר. אני זוכר מקרה שבו היינו בנבחרת עם ד"ר קריין, שהיה הרופא של ארסנל. המשכנו בנבחרת בדיאטה המיוחדת שלנו, אנחנו אוכלים ואז - אני תמיד אזכור את זה, בוס - גארי נוויל הסתכל לעבר השולחן שלו והוא כזה: 'מה אתם אוכלים שם? למה הם לא אוכלים את מה שאנחנו אוכלים? אנחנו קבוצה אחת! כולם צריכים לאכול אותו דבר!'. ככה הוא גילה מה אכלנו ואז הביא את זה למנצ'סטר יונייטד".

ונגר הגיב לסיפור: "אז הם חיקו אותנו! נבחרת אנגליה הרגה אותנו!".

פטריק ויירה עם ארסן ונגר. Phil Cole, GettyImages
שינה את כל מה שהכירו בארסנל. ארסן ונגר עם פטריק ויירה/GettyImages, Phil Cole

הצרפתי הוביל את ארסנל לשלוש זכיות באליפות אנגליה, כולל העונה המפורסמת ללא הפסד ב-2003/04. למרות זאת, הוא מרגיש שהעונה הבלתי מנוצחת מאפילה על הדאבל ב-2001/02 שסימן היה חלק מרכזי בו. "זכינו באליפות אצל מנצ'סטר יונייטד, ניצחנו בגמר הגביע את צ'לסי שכבר הייתה קבוצה מצוינת, וזו הייתה הופעה יוצאת דופן. העונה הזו לא מקבלת את הקרדיט שמגיע לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully