וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הארי מגווייר מואשם בכל דבר, הביקורות הפכו אותו לחצי בן אדם"

מיקאיל אנטוניו הצטרף למגנים על הבלם המושמץ: "שוכחים שמדובר באנשים, זה משפיע מנטלית". מאמנו לשעבר מאשים את אוהדי מנצ'סטר יונייטד

תקציר: סקוטלנד - אנגליה 3:1/ספורט1

הארי מגווייר כבר מזמן הפך לשעיר לעזאזל של הכדורגל האנגלי, כאשר בימים האחרונים העיסוק סביבו עלה שוב לסדר היום והבלם המושמץ זוכה גם להגנה. במשחק ההכנה של נבחרת אנגליה מול היריבה הגדולה סקוטלנד בשלישי מגווייר היה מושא ללעג מצד האוהדים הסקוטים, והוסיף על כך שער עצמי שלא מנע מנבחרתו לנצח 1:3.

אחרי שמאמן הנבחרת גארת' סאות'גייט יצא להגנתו של בלם מנצ'סטר יונייטד, כעת הגיע תורו של מיקאיל אנטוניו, אחד מכוכבי מווסטהאם שאליה מגווייר היה אמור לעבור בקיץ האחרון.

"הסיפור עם מגווייר הלך רחוק מדי, זה נהיה מביך, מעולם לא ראיתי דבר כזה בכדורגל", אמר החלוץ לפודקאסט של BBC, "יכולים להרוס את הבן אדם ככה. בכל פעם שקורה משהו לא טוב, גם אם זה לא באשמתו והוא סתם היה מעורב במהלך ישר מאשימים אותו. בעונה שעברה היה משחק שהכדור פגע לו בפרצוף ונכנס פנימה, אין לו מה לעשות בסיטואציה כזו".

"זה יכול להרוס בן אדם". אנטוניו מגן על מגווייר

אנטוניו סיפר כי שלל הביקורות הארסיות כלפי הקולגה עלולות להשפיע עליו: "אנשים שוכחים שמדובר בבני אדם, זה בהחלט משפיע מנטלית. מגווייר הפך מאחד הבלמים הטובים בפרמיירליג בימיו בהאל ובלסטר לחצי בן אדם - זה מה שהוא עכשיו".

מי שיצא גם כן להגנתו של הבלם הוא ברנדן רוג'רס, מאמנה של סלטיק כיום ששיתף איתו פעולה בלסטר. "הוא בחור טוב ושחקן טוב", אמר הצפון אירי, "תשומת הלב והרעש סביבו נוצרו ככל הנראה על ידי האוהדים של הקבוצה שלו", כשהכוונה היא כמובן לאוהדי מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully