וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו מתלבט לגבי המערך מול מכבי פתח תקוה, שואו יפתח?

גולדברג, חזיזה ופיירו ייעדרו, שימיץ' יערוך בכורה בהרכב ומאמן מכבי חיפה מתלבט לגבי השיטה בהגנה ושחקני הקישור. שהר יחסר למארחת ופרמאטי עשוי לפתוח לאור הספק לגבי כשירותו של אדילהו (א', 20:00, ספורט2)

מחזור 3הסתיים17/09/2023
מכבי פתח תקוה
  • חיים (34)
  • מחמיד (80)
  • טוקלומטי (90)
2:3
  • (45) רפאלוב
  • (88) סבע
מכבי חיפה
תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה תארח מחר (ראשון 20:00, ספורט2) את מכבי חיפה ותנסה לגמול לה על ההפסד 2:0 בחצי גמר גביע הטוטו, שנערך גם הוא באצטדיון שלמה ביטוח לפני כחודש. למרות יחסי הכוחות שנוטים בבירור לטובת הירוקים, במכבי פתח תקוה מאמינים שאפשר להוציא נקודות. "יש כאן קבוצה טובה שרוצה לנצח בכל משחק", אמר גורם בקבוצה, "כבר הוכחנו במשחק הקודם מול מכבי חיפה שאנחנו יכולים להציג יכולת טובה, ואם לא ההחמצות הגדולות שלנו היינו מובילים 0:3 במשחק ההוא. אם אנחנו רוצים להוציא נקודות מחר, נצטרך לבוא מחוייבים מאוד, עם המון משמעת טקטית ובעיקר לנצל את מצבי ההבקעה שנגיע אליהם".

בן שהר יעדר מהמפגש עם האקסית אחרי שלא הצליח להתאושש מפציעת שריר. הבלם מואיז אדילהו בספק, לאחר שנפצע באימון, ורק מחר בסמוך למשחק יוחלט אם לשתפו. במקרה שלא יהיה כשיר, מי שצפוי להחליפו הוא הבלם האיטלקי לורנצו פרמאטי שלא היה מתוכנן לפתוח. מאור לוי יקבל את המושכות במרכז המגרש ואיברהים ג'אבר שלא שיחק במשחק הקודם בשל פציעה ישוב להרכב. עידן טוקלומטי וסאליו גינדו מתוכננים לפתוח בחלק הקדמי.

בפתח תקוה יהנו שוב מהכנסה שמתקרבת לחצי מיליון שקל, זאת לאחר שכ-8,500 מאוהדי מכבי חיפה הבטיחו כבר את הגעתם למשחק ובמועדון מצפים ליותר מרבבת צופים באצטדיון.

מואיז אדילהו שחקן מכבי פתח תקוה לפני דין דוד שחקן מכבי חיפה. דני מרון
מואיז אדילהו בסימן שאלה/דני מרון

מכבי חיפה

האלופה השלימה את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה, כאשר המאמן מסאי דגו עדיין מתלבט בנוגע למערך בו יעלה. ההתלבטות היא בין שיטת שלושת הבלמים ששימשה את מכבי חיפה ברוב המשחקים עד כה ואז ענאן חלאילי יהיה האיש שיאייש את קו ימין, לבין מערך של ארבעה שחקני הגנה שיאפשר לכישרון הצעיר להיות בעמדה קדמית הרבה יותר.

התלבטות נוספת נוגעת לשילוב של שואו ועלי מוחמד יחד או להעדיף עוד שחקן יצירתי יותר, כפי שהיה בניצחון החוץ 1:2 על הפועל ירושלים לפני פגרת הנבחרות. אם שואו יפתח, זה יהיה על חשבון ליאור רפאלוב.

לאור חסרונו של שון גולדברג הפצוע, הבלם הקרואטי לורנצו שימיץ' יפתח לראשונה לצד עבדולאי סק. גם דולב חזיזה ופרנזי פיירו מחוץ לסגל בגלל פציעות והתקווה שיוכלו להיות כשירים למשחק הראשון בליגה האירופית, בצרפת מול רן ביום חמישי. היריבה סיימה הערב ב-2:2 ביתי מול ליל וזה היה התיקו הרביעי שלה ברציפות.

עוד בוואלה!

מי בא ומי עזב? כל השינויים בסגלי קבוצות ליגת העל

לכתבה המלאה
עבדולאי סק לצד לורנצו שימיץ' מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יפתחו יחד לראשונה. עבדולאי סק לצד לורנצו שימיץ'/מאור אלקסלסי

טריוויה

* מכבי חיפה ניצחה בכל ששת הביקורים האחרונים שלה אצל מכבי פתח תקוה בכל המסגרות. מפגש הליגה הקודם הסתיים ב-0:4, אז מאור לוי כבש לזכות הירוקים ובן שהר חתם עם שערו היחיד כשחקן מכבי חיפה. היום שניהם בצד השני.

* הניצחון הביתי האחרון של מכבי פתח תקוה על הירוקים היה במאי 2015, אז עומר דנינו קבע 0:1 במסגרת הפלייאוף העליון.

* הפעם האחרונה שהשתיים נפגשו במחזור השלישי הייתה בעונת לפני 17 שנה, וזה קרה בדיוק באותו תאריך. אז, ב-17 בספטמבר 2006, יניב קטן סידר למכבי חיפה 0:1 באצטדיון האורווה.

* מכבי פתח תקוה החלה את העונה עם שתי תוצאות תיקו. הפעם האחרונה שהיו לה שלושה כאלה ברצף בליגת העל היו גם כן בפתיחת עונה, בדיוק לפני שנתיים.

* מכבי חיפה לא שמרה על רשת נקייה בששת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת העל והפסידה ארבעה מתוך 10 האחרונים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 11332

משחקי המחזור השלישי בליגת העל:

ראשון, 19:30: בני סכנין - הפועל ירושלים
ראשון, 19:45: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
ראשון, 19:45: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
ראשון, 20:00: מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה (ספורט2)
ראשון, 20:00: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה (ספורט3)


שני, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט2)
שני, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully