וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א חוקרת את נבחרת רומניה על התנהגות הקהל מול קוסובו

הבית הישראלי במוקדמות היורו יושפע? אחרי השלטים "קוסובו היא סרביה" והקריאות הפוגעניות, הרומנים עלולים להיענש

תקציר: רומניה - קוסובו 0:2/ספורט1

יומיים חלפו מאז המשחק הסוער בבוקרשט בין נבחרת רומניה לקוסובו (שלישי), שנעצר לכ-50 דקות בעקבות התנהגות הקהל המקומי. לפי דיווח ברומניה אופ"א פתחה בחקירה כנגד המארחת שעלולה להיות מואשמת במספר סעיפים כולל שירת שירים פוגעניים, הנפת שלטים בלתי חוקיים והתנהגות גזענית.

המשחק הופסק כרבע שעה מפתיחתו, לאחר ששחקני קוסובו סירבו להמשיך לשחק כל עוד השלטים לא יוסרו והשירה "קוסובו היא סרביה" לא תיפסק. השופט הוריד את שחקני שתי הנבחרות מהמגרש, אך הוא כאמור חודש בהמשך. האורחת נותרה בעשרה שחקנים לאחר שכוכבה ודאט מוריצ'י הורחק, רומניה החמיצה פנדל אך הבקיעה שני שערים מאוחרים וניצחה 0:2.

שתי הנבחרות כידוע נמצאות בבית הישראלי במוקדמות יורו 2024, כך שלענישה כזו או אחרת נגד הרומנים עשויה להיות השפעה גם על נבחרת ישראל ולמעשה על תמונת הבית כולו. אם אופ"א תחליט להטיל על רומניה עונש הקשור לאירוח משחקים או לכניסת קהל, הוא עשוי לחול במשחקי הבית שנותרו בקמפיין מול אנדורה בחודש הבא ומול שוויץ בנובמבר במחזור האחרון של שלב הבתים. אחרי שישה מתוך עשרה מחזורים שנערכו, רומניה השנייה מקדימה את ישראל בנקודה אחת.

לא רק מול קוסובו: דגל פלסטין ביציע מול ישראל

אגב, לפי תיעוד שפורסם בימים האחרונים ברשתות נרשם אירוע פוליטי גם במשחק נגד ישראל. אוהד ביציע בבוקרשט הניף במשך למעלה מדקה את דגל פלסטין, עד ששוטר באצטדיון ציווה עליו להוריד אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully