וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של טוכל נחלש, פרץ בתחתית: ההיררכיה בבאיירן מינכן

המאמן יאבד מכוחו בתחום ההעברות לאור שינויים ניהוליים. ב"בילד" הציגו את יחסי הכוחות בחדר ההלבשה

תקציר: בורוסיה מנשנגלאדבך - באיירן מינכן 2:1/ספורט1

שינויים ניהוליים בבאיירן מינכן: אחרי שניווטו את הספינה במהלך המהפכה שבוצעה במועדון בתום העונה שעברה וטיפלו בכל הקשור לחלון ההעברות, אנשי "הגווארדיה הוותיקה" במועדון הבווארי יקחו צעד לאחור. ב"בילד" סיפרו אמש (שלישי) שחברי הוועדה המפקחת אולי הנס, הרברט היינר וקרל היינץ רומניגה לא יקבלו יותר החלטות לגבי רכש, אבל ימשיכו לייעץ ולפקח על הנעשה בבאיירן.

מי שיתפסו את המושכות בנוגע להעברות יהיו המנכ"ל יאן כריסטיאן דריזן והמנהל הספורטיבי כריסטוף פרוינד. בעיתון הגרמני טוענים כי בבאיירן מעריכים מאוד את רשת הקשרים הבינלאומיים של רומניגה, שכיהן כמנכ"ל המועדון במשך יותר מ-19 שנים עד יוני 2021, ובסוף חודש מאי האחרון הוחזר אל הוועדה המפקחת אחרי הפיטורים המסעירים של חסן סליהמידז'יץ' ואוליבר קאן.

עוד נכתב ב"בילד" כי סמכויותיו של תומאס טוכל ייחלשו בכל הנוגע לפעילות בחלון ההעברות. למאמן לא יהיה מקום בוועדה שמקבלת החלטות בנושא, כאשר הוא יוכל להביע את רצונותיו ולחוות את דעתו על שחקנים, אך המילה שלו לא תשפיע על הכרעות בגזרה הזו.

אולי הנס (ימין) עם דיטר הנס. Alexander Hassenstein, GettyImages
זז לאחור בגזרת הרכש. אולי הנס/GettyImages, Alexander Hassenstein

כזכור, כבר בחודש שעבר טענו בתקשורת הגרמנית שהנהלת באיירן מינכן "הציבה גבולות" לטוכל, בין השאר בסוגיית השוער שהסתיימה בהחתמתו של דניאל פרץ, כשיש הטוענים כי המאמן רצה שוער מוכח ואיכותי יותר.

אגב, במסגרת אותה כתבה בגרמניה, הוצגה ההיררכיה בחדר ההלבשה של באיירן שחולקה לשש דרגות. פרץ, באופן לא מפתיע לאור העובדה שרק הצטרף וגילו הצעיר יחסית, נמצא בתחתית ההיררכיה יחד עם מאתיס טל, בונה סאר ונוסייר מזראווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully